همه چیز تقصیر باران است
نکته قابل توجه این است که بیشترین سنگینی حوادث فوق حد فاصل میدان سپاه تا میدان جمهوری (مرکزی‌ترین و اصلی‌ترین خیابان کرج) اتفاق افتاد که عملیات امداد و نجات در این محدوده نیز انجام شد.
کد خبر: ۱۶۲۰۴
تاریخ انتشار: ۰۴ فروردين ۱۳۹۴ - ۱۰:۴۷ 24 March 2015
به گزارش تابناک – البرز: طی سال های اخیر حوادث مختلفی در استان البرز و شهرستان کرج روی داده که با بررسی گزارش مسئولان درباره این حوادث، در می یابیم ریشه و علل اصلی حوادث فوق باران است!
خشکسالی و افت محسوس کمی و کیفی تولید محصولات کشاورزی و باغی از یک سو و جاری شدن سیل و آب گرفتگی معابر از سوی دیگر، همگی حوادثی هستند که باران آنها را ایجاد کرده و می کند!
به عنوان نمونه پس از ماه ها خشکسالی طی روزهای اخیر مردم استان البرز شاهد نعمات آسمانی و بارش باران و برف پراکنده بودند.
چند ساعت پس از آغاز بارندگی ها، مدیر روابط عمومی آتش نشانی کرج از انجام ۲۷ مورد عملیات برای نجات ۱۰ نفر در این شهرستان خبر داد.
سید جواد موسوی با اشاره به بارندگی و آب‌گرفتگی در دوشنبه شب کرج اظهار داشت: در این راستا 27 مورد عملیات امداد و نجات و آب‌گرفتگی توسط نیروهای آتش‌نشانی انجام شد.
وی افزود: این عملیات در مدت زمان 34 ساعت و 1 دقیقه در قالب 38 خودرو و 104 نیروی عملیاتی انجام شد.
مدیر روابط عمومی آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهرداری کرج، با اشاره به امدادرسانی به خودروهایی که در آب مانده بودند، گفت: امدادرسانی به 7 دستگاه خودرو که در آب مانده بودند، توسط نیروهای امداد و نجات آتش‌نشانی انجام شد.
وی تصریح کرد: حدود 10 نفر در مجموع داخل این خودروها بوده که به بیرون منتقل شدند
نکته قابل توجه این است که بیشترین سنگینی حوادث فوق حد فاصل میدان سپاه تا میدان جمهوری (مرکزی‌ترین و اصلی‌ترین خیابان کرج) اتفاق افتاد که عملیات امداد و نجات در این محدوده نیز انجام شد.
حال این پرسش مطرح می شود که مسئولان استان البرز چه تمهیداتی برای کاهش خسارات ناشی از بارندگی و همچنین خشکسالی دارند و آیا باید منتظر حادثه ماند و سپس اعلام کرد که علت اصلی بارش باران بوده است؟

اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۱
ناشناس
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۹:۳۸ - ۱۳۹۴/۰۱/۰۵
میدان سپاه تا میدان جمهوری مرکزی ترین و اصلی ترین خیابان کرج نیست یکی از اصلی ترینها و مرکزی ترین ها است
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
وبگردی
آخرین اخبار