فرمانده نیروی انتظامی شهرستان کبودراهنگ از کاهش 29 درصدی وقوع جرائم و سرقت در کبودراهنگ طی سال جاری خبر داد.
کد خبر: ۱۶۰۰۹۲
تاریخ انتشار: ۱۸ دی ۱۳۹۴ - ۱۷:۵۴ 08 January 2016

فرمانده نیروی انتظامی شهرستان کبودراهنگ از کاهش 29 درصدی وقوع جرائم و سرقت در کبودراهنگ طی سال جاری خبر داد.

به گزارش فارس، پژمان قویمی با اشاره به اینکه امنیت یکی از مهمترین عناصر شکل‌گیری جامعه است، اظهار کرد: ایجاد امنیت فقط بر عهده پلیس نیست بلکه همه شهروندان و دستگاه‌های مربوطه باید با همدلی و همزبانی در برقراری آن کوشا باشند.

وی امنیت کنونی را مدیون خون شهدا، زحمات بی‌دریغ نیروی انتظامی و همکاری مردم دانست و گفت: نیروی انتظامی با تلاش جهادی خود در مقابله با جرائم و خدمت‌رسانی به شهروندان نهایت تلاش خود را می‌کند.

فرمانده انتظامی شهرستان کبودراهنگ از افزایش 12 درصدی کشف جرائم خبر داد و گفت: در همین راستا در کشف انواع مواد مخدر به ویژه هروئین و تریاک نیز 297 درصد افزایش داشتیم.

وی کشف سوخت قاچاق در سطح شهرستان کبودراهنگ را با 710 درصد افزایش دانست و گفت: دستگیری سارقان و مجرمین نیز سه درصد افزایش داشته است.

قویمی با بیان اینکه کبودراهنگ تنها شهرستانی است که طی دو سال پیاپی تصادفات منجر به فوت نداشته است، در خصوص کاهش جرائم و سرقت‌ها در سطح شهرستان گفت: استفاده از شبگرد محلات در شهر و روستاها، آموزش همگانی در مساجد و مدارس، حضور فعال کارشناسان، مربیان پلیس در بین مردم و افزایش یگان‌های انتظامی و حضور به موقع در محل جرم از عوامل موفقیت در کاهش جرم است.


اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار