مشاور امور جوان و رئیس کارگروه جوانان استاندار گلستان با تاکید بر اینکه جوانان در توسعه استان صاحبنظر هستند، گفت: ایده‎های جوانان گلستانی در توسعه استان استفاده شود. امیدوارم بر اساس رویکرد دولت تدبیر و امید، همه در مسئولیتی که داریم به سازمان های مردم نهاد که داوطلبانه پای کار هستند توجه داشته باشیم.
کد خبر: ۱۵۹۸۲۶
تاریخ انتشار: ۱۷ دی ۱۳۹۴ - ۲۰:۳۲ 07 January 2016
 علی نصیبی پیش از ظهر چهارشنبه در همایش توسعه استان گلستان بر پایه ایده های جوانان اظهار کرد: انسان محور توسعه است و سرمایه گذاری به روی انسان ها به عنوان اساس تغییر و دستیابی به توسعه در ابعاد مختلف است.

نصیبی افزود: فردای استان متعلق به جوانان است و اگر امروز به آنها بها دهیم و برای آنها هزینه  و عرصه را مهیا کنیم آینده استان بیمه خواهد شد.

وی خاطرنشان کرد: حوزه مشاوران جوان استانداری گلستان در راستای نقش آفرینی و توانمندسازی جوانان و آماده کردن تدریجی آنها برای تاثیرگذاری در جامعه از یک و نیم سال پیش بخش مشاوران جوان در ۷۰ نهاد استانی و ۲۳۰ نهاد شهرستانی را فعال کرده و صدها جوان متخصص و صاحبنظر را گردهم آورده است.

وی درباره اهمیت برگزاری این همایش بیان کرد: باتوجه به اینکه توسعه استان در چشم انداز ۱۴۰۴ بر پایه توسعه در بخش های کشاورزی، گردشگری، صنعت معدن تجارت و مسائل فرهنگی اجتماعی است، این موضوعات را  برای هم افزایی نظرات جوانان متناظر با مدیران و مسئولان انتخاب کرده ایم.

رئیس کارگروه جوانان استاندار گلستان در مورد اهداف این همایش نیز گفت: توجه بیش از پیش مدیران به ظرفیت جوانان در مسیر حرکت به سمت توسعه استان یکی از اهداف است زیرا عمده جوانان از تحصیلات تکمیلی برخوردار و صاحبنظر هستند و بهتر است که مدیران از نظرات این قشر استفاده کنند.

نصیبی خطاب به مدیران اظهار کرد: بر اساس تعاریف مدیریت، مدیری موفق اطلاق می شود که زمینه رشد و پرورش چند نفر به عنوان مدیر فردای آن سازمان را نیز فراهم کند و امیدواریم بحث مدیرسازی به طور جدی مدنظر مدیران قرار بگیرد.

وی خاطرنشان کرد: امیدوارم بر اساس رویکرد دولت تدبیر و امید، همه در مسئولیتی که داریم به سازمان های مردم نهاد که داوطلبانه پای کار هستند توجه داشته باشیم.

وی تصریح کرد: امیدوارم که پروژه های استانی در حال ساخت با همت همگانی به نتیجه برسد تا وضعیت اشتغال که یکی از دغدغه های جدی جوانان است، بهبود پیدا کند.
منبع: مهر
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار