مدیر عامل آبفای استان ایلام به‌منظور بررسی پروژهای در دست اجرا، از مراحل، تکمیل طرح ساماندهی چشمه سراب و توسعه شبکه فاضلاب دره‌شهر بازدید کرد.
کد خبر: ۱۵۸۳۵۵
تاریخ انتشار: ۱۵ دی ۱۳۹۴ - ۱۷:۱۶ 05 January 2016
به گزارش تابناک ایلام، مدیر عامل آبفای استان ایلام به‌منظور بررسی پروژهای در دست اجرا، از مراحل، تکمیل طرح ساماندهی چشمه سراب و توسعه شبکه فاضلاب دره‌شهر بازدید کرد.

خبرنگار خبرگزاری دانشجویان ایران(ایسنا)، منطقه ایلام، گزارش داد: مهندس «داراب بیرانوندی» در جریان بازدید از پروژه‌های آب و فاضلاب دره‌شهر اظهار کرد: پروژه سراب دره‌شهر با وجود کمبود اعتبارات هم‌چنان فعال است و امید است با اختصاص اعتبارات مناسب مراحل تکمیل این پروژه انجام گیرد.

وی در خصوص طرح ساماندهی چشمه سراب دره‌شهر افزود: این چشمه منبع اصلی تأمین آب دره‌شهر است که در راستای تأمین پایدار آب و افزایش کیفیت آب در این شهرستان انجام می‌شود.

مدیر عامل آبفای استان در ادامه افزود: این طرح شامل ساختمان بهره‌برداری، ساماندهی دریاچه، احداث سیل‌بند، بهسازی مخزن آبگیر و نصب تجهیزات برقی و مکانیکی الکترولیز نمک طعام است‌ که اگر اعتبارات لازم به‌موقع اختصاص یابد پیش‌بینی می‌شود، این پروژه در آینده نزدیک تکمیل و به بهره‌برداری برسد.

بیرانوندی هم‌چنین در بازدید از توسعه شبکه فاضلاب دره‌شهر گفت: امروزه ایجاد شبکه فاضلاب یکی از ضروری‌ترین تأسیسات مورد نیاز جوامع بشری برای رعایت بهداشت عمومی محسوب می‌شود.

وی تصریح کرد: شرکت آب و فاضلاب ایلام با نگاهی کلان و تحمل مشکلات اجرایی پروژه، اقدام به احداث شبکه فاضلاب خانگی مبتنی بر استانداردهای زیست محیطی جهان کرده و با تلاش مستمر در ارتقاء سطح بهداشت عمومی گامی بلند برداشته است.

بیرانوند یادآور شد: هم‌اکنون سه پیمانکار شبکه فاضلاب و یک پیمانکار انشعاب فاضلاب در سطح این شهر در حال فعالیت هستند./پ
منبع: ایسنا
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار