مدیرکل کمیته امداد استان همدان از پرداخت ۱۲ میلیارد ریال بن سوءتغذیه کودکان زیر شش سال توسط کمیته امداد همدان در سال جاری خبر داد.
کد خبر: ۱۵۸۱۸۷
تاریخ انتشار: ۱۵ دی ۱۳۹۴ - ۱۳:۱۶ 05 January 2016

مدیرکل کمیته امداد استان همدان از پرداخت ۱۲ میلیارد ریال بن سوءتغذیه کودکان زیر شش سال توسط کمیته امداد همدان در سال جاری خبر داد.

به گزارش مهر، علیرضا ابراهیمی با اعلام این خبر افزود: به‌منظور رفع سوءتغذیه کودکان زیر ۶ سال که به علت کاهش رشد جسمانی دچار سوءتغذیه شده‌اند ۲۵۰۰ سبد غذایی به ارزش ۶۰۰ هزار ریال بین کودکان نیازمند مواجه با سوءتغذیه توزیع‌شده است.

وی بابیان اینکه توزیع این اقلام برای تأمین مایحتاج کودکان محروم و مبتلابه سوءتغذیه صورت گرفت، اظهار داشت: کمیته امداد در راستای حمایت از خانواده‌های بی‌بضاعت و نیازمند و رفع سوءتغذیه کودکان که به دلیل فقر اقتصادی دچار این عارضه و بیماری شده‌اند نسبت به توزیع سبد غذایی اقدام می‌کند.

ابراهیمی یکی از اهداف مهم توزیع سبد غذایی در بین نیازمندان با مشارکت خیرین و عموم مردم را ایجاد ارتباط بین نیازمندان و ثروتمندان دانست.

وی در بخش دیگری از سخنان خود ضمن دعوت از خیرین نیکوکار برای مشارکت در کمک‌رسانی به خانواده‌های بیمار تحت حمایت این نهاد یادآور شد: ۴۵۰ نفر از مددجویان تحت حمایت این نهاد به بیماری‌های تالاسمی، سرطان، هموفیلی، کلیوی و MS مبتلا هستند که به دلیل فقر مالی و بالا بودن هزینه‌های درمان قادر به تأمین مخارج بیماری خود نیستند.

وی ادامه داد: درحالی‌که کمیته امداد بخشی از نیازهای این بیماران را پرداخت می‌کند ولی با توجه به هزینه‌های بالای درمان، پرداخت همین مقدار نیز برای این خانواده‌ها مشکل است و حتی برخی از آن‌ها از ادامه درمان بازمی‌مانند.

مدیرکل کمیته امداد استان همدان تأکید کرد: کمیته امداد آماده جذب و جمع‌آوری کمک‌های نقدی و غیر نقدی خیرین و نیکوکاران برای تسریع درمان بیماران صعب‌العلاج است.


اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار