معاون درمان دانشگاه علوم پزشکی قم از آماده باش 10 بیمارستان در بخش های مختلف استان قم در ایام نوروز خبر داد.
کد خبر: ۱۵۷۴۳
تاریخ انتشار: ۲۹ اسفند ۱۳۹۳ - ۲۳:۳۴ 20 March 2015
به گزارش تابناک از قم به نقل از ستاد تسهیلات زایران قم؛ محمدرضا مظفری در گفت وگویی با اشاره به آغاز طرح نوروزی دانشگاه علوم پزشکی قم اظهار داشت: از این تعداد بیمارستان، شش بیمارستان زیر نظر دانشگاه علوم پزشکی و چهار بیمارستان غیردانشگاهی در این استان فعال هستند.
وی افزود: بخش دیالیز، بخش های ویژه و مراکز تصویر برداری آمادگی خدمت رسانی به مردم را دارند.
مظفری ادامه داد: همچنین تخت هایی برای مجروحان جاده ای در نظر گرفته شده است تا در صورت نیاز از مصدومان مراقبت های ویژه صورت گیرد ضمن اینکه بخش اورژانس بیمارستان شهید بهشتی و نکویی استان قم نیز آماده خدمت رسانی به مردم هستند.
وی خاطرنشان کرد: در طرح نوروزی 29 پزشک در این مراکز درمانی حضور دارند.
وی با اشاره به اینکه 53 دستگاه آمبولانس به صورت شبانه روزی آماده امدادرسانی به مردم است گفت: قم شاهراه مواصلاتی 17 استان است از این رو تعداد تصادفات در محورهای مواصلاتی قم بیشترین آماده تصادفات جاده ای در کشور را دارد.
معاون درمان دانشگاه علوم پزشکی قم افزود: امسال یک پست امدادهوایی به مجموعه خدمات استان افزوده شده است که بیشترین عملیات را در مدت چندین ماه در سطح کشور داشته است به نحوی که 25 درصد آمار مصدومان در 15 استان کشور که امداد هوایی دارند مختص به استان قم بوده است.
وی ادامه داد: شش ایستگاه سلامت در محورهای مواصلاتی استان داریم همچنین در عوارضی قم پزشک مستقر کرده ایم تا در صورت وجود حادثه ای دلخراش، پزشک اورژانس بر سر صحنه حاضر شود تا در اسرع وقت خدمات درمانی را ارایه کند.

منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار