پرداخت بیش از دو میلیارد ریال فرانشیز بستری ،خسارات متفرقه و خدمات ویژه به بیماران تحت حمایت کمیته امداد شهرستان کهگیلویه صورت گرفت.
کد خبر: ۱۵۷۰۸۲
تاریخ انتشار: ۱۳ دی ۱۳۹۴ - ۲۳:۰۷ 03 January 2016
پرداخت بیش از دو میلیارد ریال فرانشیز بستری ،خسارات متفرقه و خدمات ویژه به بیماران تحت حمایت کمیته امداد شهرستان کهگیلویه صورت گرفت.
مدیر کمیته امداد امام خمینی(ره) شهرستان کهگیلویه از پرداخت بیش از 2میلیارد ریال جهت پرداخت فرانشیز بستری و پاراکلینیکی خسارات متفرقه و خدمات ویژه به بیماران شهری و روستایی تحت حمایت کمیته امداد این شهرستان خبر داد.
به گزارش اداره روابط عمومی و اطلاع رسانی کمیته امداد امام خمینی(ره) استان، امراله فروزنده گفت: به منظور معالجه بیماران تحت حمایت با استفاد از طرح پزشک خانواده و بستن قراردادهای درمانی با مراکز مختلف اعم از پزشکان عمومی و متخصص ،بیمارستان ،سی تی اسکن ،آزمایشگاه و داروخانه ،70تا90درصد هزینه های پزشکی بیماران توسط این نهاد پرداخت خواهد شد.
وی گفت: در همین راستا نیز فرانشیز پرداختی توسط بیماران تحت حمایت ساکن در شهر دهدشت نیز در دو بخش خدمات ویژه مانند فیزیوتراپی، سی تی اسکن، آزمایش، اکو، نوارمغز، تست ریه، هزینه بستری و... وخدمات بیمه مانند عینک، لنز، سمعک و... پس از تحویل مدارک مورد نیاز و معتبر در سرفصلهای یاد شده پرداخت می گردد.
فروزنده با بیان این مطلب که مددجویان می بایست سیستم ارجاع (طرح پزشک خانواده)را در جهت درمان خود رعایت نمایند، اعلام داشت: در نه ماه گذشته سال جاری به منظور تامین هزینه های دارو- آزمایش-سونوگرافی-بستری –عینک-سمعک- دندان-ایاب وذهاب –وسایر هزینه های درمانی بیماران تحت حمایت، هزینه های خسارات متفرقه و خدمات ویژه با اعتباری بالغ بر 2میلیارد و 67 میلیون ریال پرداخت گردید.
وی افزود: با توجه به قانون، درمان مددجویان تحت حمایتی که در شهرهای بالای 20هزار نفر زندگی می نمایند از طریق این نهاد انجام خواهد پذیرفت و مددجویانی که در روستاها و شهرهای زیر 20هزارنفر زندگی می نمایند از بیمه خدمات درمانی می بایست استفاده نمایند.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار