بسته ویژه خبرهای پلیس "تابناک ایلام"
راستان ایلام نیز پلیس دارای نقشی تعیین کننده درکاهش ناهنجاریها وبرخورد با ناملایمات اجتماعی بوده تابناک ایلام دراین بسته اخبار پلیس استان را به مخاطبین خود تقدیم می نماید
کد خبر: ۱۵۶۶۴۲
تاریخ انتشار: ۱۳ دی ۱۳۹۴ - ۱۱:۳۸ 03 January 2016

به گزارش تابناک ایلام،.پلیس مظهر امنیت وآرامش برای هرجامعه ای است وهمواره دارای نقش بسیارپررنگی در مداخلات اجتماعی وبرخورد باناهنجاری هاست ،هرچقدرپلیس مقتدر باشد به فراخور آن شاهد جامعه ای امن تر بوده و مردم بااحساس آسایش وامنیت روانی واجتماعی  به زندگی خود ادامه می دهند.دراستان ایلام نیز پلیس دارای نقشی تعیین کننده درکاهش ناهنجاریها وبرخورد با ناملایمات اجتماعی بوده تابناک ایلام دراین بسته اخبار پلیس استان را به مخاطبین خود تقدیم می نماید
دراین بسته خبری می خوانیم:

42دستگاه موتور سيکلت متخلف در مهران توقيف شدند

فرمانده انتظامي شهرستان "مهران" در استان ايلام از توقيف 42 دستگاه موتور سيکلت متخلف خبر داد.

سرهنگ "محسن کشتکار "در گفت و گو باخبرنگار پايگاه خبري پليس ، درتشريح اين خبر گفت: به منظور برخورد با موتور سواران متخلف و برخورد با اراذل واوباش،طرح ارتقاء امنيت اجتماعي در دو مرحله برگزار شد.

وي افزود:در اين راستا تعداد 42 دستگاه موتور سيکلت متخلف توقيف و به پارکينگ منتقل شدند.

سرهنگ "کشتکار "گفت: هدف نيرو انتظامي از اجراي اين طرح برقراري نظم وامنيت در سطح جامعه و خواست به حق شهروندان است.

اين مقام مسئول ادامه داد:با برنامه هايي صورت گرفته در ابتداي سال 94اين طرح هرماهه در سطح شهر وبا استقرار تور ايست و بازرسي انجام مي پذيرد تا تردد براي موتور سواران متخلف تاحد زيادي نا ممکن گردد.

فرمانده انتظامي شهرستان مهران در پايان اظهار داشت: طرح هاي گوناگوني در طول سال انجام گرفته که هر کدام برحسب نياز و با شرايط خاصي اجرايي شدند و ادامه خواهند داشت.

سارق سيم برق در چرداول دستگير شد

سارقي که در شهرستان"چرداول " از توابع استان ايلام اقدام به سرقت سيم هاي برق مي کرد در دام پليس گرفتار شد.

سرهنگ "پرويز جعفري"سرپرست فرمانده انتظامي شهرستان به خبرنگار پايگاه خبري پليس گفت:با توجه به وقوع چندين فقره سرقت سيم برق در ماههاي گذشته در سطح شهرستان به ويژه شهر شباب بررسي موضوع به صورت ويژه در دستورکار اين پليس قرار گرفت .

وي افزود:دراين خصوص ماموران پاسگاه با انجام اقدامات اطلاعاتي و پليسي سارق شناسائي و در يک عمليات غافلگيرانه دستگير و در بازجوئيهاي به عمل آمده به 3فقره سرقت سيم برق در حوزه پاسگاه شباب معترف گرديد .

اين مقام مسئول در ادامه گفت:دراجراي دستور مقام قضائي متهم در اختيار پليس آگاهي قرار گرفت كه از وي تحقيق به عمل آمد وبه سه فقره ديگر سرقت سيم برق اعتراف کردسارق در مجموع با اعتراف به 6فقره سرقت سيم برق روانه زندان مرکزي ايلام گرديد.

سرپرست انتظامي شهرستان در پايان ضمن قدرداني از همکاري خوب مردم با پليس از شهروندان خواست ؛ در صورت مشاهده و برخورد با هرگونه موارد مشکوک، مراتب را به مركز فوريت هاي پليسي 110 اطلاع دهند.

39هزار نخ سيگار قاچاق در چرداول كشف شد

سرپرست فرماندهي انتظامي شهرستان چرداول در استان ايلام از كشف 39هزار نخ انواع سيگار خارجي قاچاق خبر داد.

سرهنگ"پرويزجعفري" در گفت و گو با خبرنگار پايگاه خبري پليس، در تشريح اين خبر گفت: ماموران مستقر در ايست و بازرسي سيمره هنگام كنترل خودروهاي عبوري به يک دستگاه خودرو "مزدا" مشکوک و آن را متوقف کردند.

وي با بيان اينكه ماموران در بازرسي از اين خودرو تعداد 39 هزار نخ انواع سيگار خارجي قاچاق به قيمت تقريبي دويست ميليون ريال كشف كردند، افزود: ماموران پس از توقيف سيگارهاي قاچاق و تشكيل پرونده، راننده خودرو را جهت سير مراحل قانوني به مراجع قضايي معرفي كردند.

سرپرست فرمانده انتظامي شهرستان "چرداول " با تبيين اهميت مقابله با ورود كالاي قاچاق بيان داشت : انتظامي شهرستان با انجام ايست و بازرسي هاي مقطعي و مستمر از ورود هر گونه کالاي قاچاق که يک معضل اقتصادي است، جلوگيري مي کند.

وي يادآور شد: تيمهاي نظارتي پليس اماکن شهرستان نيز به اتفاق بازرسين اداره صنعت و معدن و تجارت با سرکشي ازصنوف مختلف با مصاديق قاچاق و عرضه غير مجاز سيگارهاي قاچاق برخورد قانوني لازم را بعمل مي آورند .

کشف 20فقره سرقت در مهران

فرمانده انتظامي شهرستان مهران در استان ايلام از دستگيري سارق لوازم داخل خودرو در شهرستان مهران و کشف 20فقره سرقت خبر داد.

سرهنگ "محسن کشتکار " در گفت و گو با خبرنگار پايگاه خبري پليس ، اظهار داشت: به دنبال وقوع چند فقره سرقت لوازم داخل خودرو در شهرستان مهران طي آذرماه امسال موضوع به صورت ويژه در دستور کار کارآگاهان پليس آگاهي اين شهرستان قرار گرفت.

وي ادامه داد: با اشراف اطلاعاتي پليس ، عامل اصلي اين سرقت ها شناسايي و تلاش براي دستگيري او آغاز شد.

فرمانده انتظامي شهرستان مهران گفت: صبح امروز با شناسايي مخفيگاه متهم عمليات دستگيري او با موفقيت انجام شد .

سرهنگ "کشتکار "خاطر نشان کرد: متهم تاکنون به 20فقره سرقت لوازم داخل خودرو اعتراف کرده است که با تشکيل پرونده تحويل مرجع قضايي شد.

وي در پايان بار ديگر از مردم خواست با انجام اقدامات پيشگيرانه از وقوع سرقت اموال خود جلوگيري کنند.

پليس ايلام؛دستگاه اجرايي برتر در حوزه پدافند غير عامل معرفي شد

فرماندهي انتظامي استان، رتبه برتر دستگاه هاي اجرايي اين استان در حوزه پدافند غير عامل را کسب کرد.

به گزارش خبرنگار پايگاه خبري پليس، استانداري ايلام با صدور اطلاعيه اي دستگاه هاي برتر در حوزه پدافند غير عامل را در سال 94 معرفي کرد.

بر همين اساس نيروي انتظامي به عنوان دستگاه برتر اجرايي در اين حوزه معرفي و از اقدام هاي صورت گرفته توسط رده هاي پليس استان در اين راستا تقدير شد.

در لوح تقدير آمده است:

بنا بر ارزيابي هاي صورت گرفته و بر اساس شاخص هاي مدون ارزيابي عملکرد کارگروه هاي ذيل شوراي پدافند غير عامل استان، فرماندهي انتظامي استان ايلام به عنوان دستگاه برتر استان انتخاب شده است.

لذا از زحمات ارزشمند و متعهدانه فرماندهان و مسئولان انتظامي استان در راستاي تحقق اهداف و وظايف مرتبط با پدافند غير عامل تقدير و تشکر مي شود.


اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار