معاون فرماندار نوشهر
معاون فرماندار نوشهر گفت: بازارچه مرزی در نوشهر دایر می‌شود.
کد خبر: ۱۵۶۵۸۰
تاریخ انتشار: ۱۳ دی ۱۳۹۴ - ۱۰:۲۹ 03 January 2016

به گزارش تابناک مازندران، روشنعلی فرجی در كارگروه اشتغال شهرستان در سالن اجتماعاتفرمانداری نوشهر با تاكید برنامه ریزی مناسب جهت جذب اعتبارات استانی اظهار كرد: از ادارات كل اعتباراتی در قالب تسهیلات جهت اشتغال زایی به ادارات متبوعه هر شهرستان اختصاص می یابد كه مدیران دستگاه‌ها در شهرستان با توجه به اینكه در ماه‌های پایان سال قرار داریم باید در اسرع وقت طی مكاتبات با مدیران كل خود، نسبت به جذب اعتبارات باقی مانده اقدام کنند.

وی با اشاره به عدم تمكین برخی بانك‌های خصوصی در پرداخت تسهیلات به متقاضیان در جهت اشتغال زایی ابراز كرد: هر بانك خصوصی بنا بر منابع داخلی آن از سوی دولت مكلف به پرداخت تسهیلات به متقاضیان است، بنابراین عدم پاسخگویی و نپذیرفتن مسئولیت از سوی بانك های خصوصی در شهرستان قابل پذیرش نیست.

معاون فرماندار نوشهر تصریح كرد: صندوق امید طی سال‌های گذشته در این شهرستان دارای نمایندگی بود، ولی بنابر نظر مدیران استانی در چالوس متمركز شد واین امر موجب ترافیك شدید كاری این صندوق در چالوس شده است و حتی گاهی مواقع به موقع نمی تواند به متقاضیان پاسخگو باشد، بنابراین نیاز است نمایندگی این صندوق مجددا در نوشهر دایر شود.

فرجی از مصوبه جدید دولت در جهت ایجاد بازارچه مرزی در نوشهر خبر داد و گفت: هیات دولت طی سفری كه به استان مازندران داشت برای سه شهر نوشهر، بهشهر و فریدونكنار بازارچه ساحلی را مصوب كرد و باید از این فرصت در جهت اشتغال زایی بهره برد.

وی یاد آور شد: دولت بنا بر سیاست‌هایی كه دارد در پی كوچك كردن خود و سپردن به بخش خصوصی است و از این نظر تمایلی به استخدام نیروهای جدید نداشته است و ادغام چند وزارتخانه نیز بر مبنای این سیاست انجام شد.

این مسئول با اشاره به فعالیت خوب بیمه سلامت در نوشهرخاطر نشان كرد: اگر چه در بخش سلامت در برخی جهات عقب هستیم ولی این دستگاه در این شهرستان طی چند ماه اخیر سرعت چشم گیری داشته است كه جا دارد از دكتر رسول ظفرمند مدیر كل بیمه سلامت مازندراننیز قدردانی شود.

فرجی تاكید كرد: این شهرستان قابلیت اداره كل شدن را برای غرب استان مازندران دارد، بنابراین با توجه به اینكه بودجه لازم جهت احداث ساختمان جدید موجود است ، شورای شهر و شهرداری زمین مناسبی را جهت احداث ساختمان در اختیار بیمه سلامت شهرستان قرار دهد.

منبع: ایسنا
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار