مدیر عامل فروشگاه‌های زنجیره‌ای شهرونداز تخفیف ۵۰ درصدی در ۶ فروشگاه شهروند جنوب شهر خبر داد.
کد خبر: ۱۵۶۱۶۲
تاریخ انتشار: ۱۲ دی ۱۳۹۴ - ۱۸:۰۱ 02 January 2016
علوی در نشست خبری امروز خود با خبرنگاران از طرح تخفیف 50 درصدی فروشگاه‌‌های شهروند جنوب شهر خبر داد و اظهار داشت: برای 6 فروشگاه نازی‌آباد، مبعث، راه‌آهن، جمهوری و والفجر تخفیفات ویژه قائل شده‌ایم به گونه‌ای که در سایر شعب شهروند به این شکل تخفیف اعمال نشده است.

وی ادامه داد: میزان تخفیف در نظر گرفته شده از 10 تا 50 درصد است که شامل بیش از 11 هزار بارکد کالا می‌شود؛‌از این تعداد کالا 92 درصد بیش از 30 درصد تخفیف  دارند و به کالاهای پرگردش مانند مواد پروتئینی از جمله مرغ، گوشت و تخم‌مرغ بیش از 40 درصد تخفیف تعلق گرفته است.

مدیر عامل فروشگاه‌های شهروند با بیان اینکه فروش ویژه شهروند از 17 ربیع آغاز شده اما در این مدت شاهد رشد 15 درصدی فاکتوری در شعب مذکور بوده‌ایم، تصریح کرد: اگر چند ماهی از اجرای طرح بگذرد رضایتمندی مردم جنوب شهر را مشاهده خواهید کرد.

وی با بیان اشاره به اینکه اجرای این طرح کماکان ادامه خواهد داشت، گفت: طرح تخفیفات ویژه شهروند سود ریالی برای شهرداری ندارد اما رضایت شهروندان برایمان بسیار حائز اهمیت است.

علوی در پاسخ به پرسشی مبنی بر اینکه این طرح باعث دو نرخی شدن کالاها نخواهد شد، اظهار داشت: گاها برخی فروشگاه‌ها بر روی اقلامی تخفیفاتی را اعمال می‌کنند اما در فروشگاه شهروند تعداد اقلام بیشتری شامل تخفیفات ویژه می‌شوند که امیدواریم شاهد دو نرخی شدن کالاها نباشیم.

وی با بیان اینکه این اقدام تاثیری بر تنظیم بازار شهر تهران نخواهد داشت، افزود: بخش قابل توجهی از تخفیفات ارائه شده از سوی تأمین‌کنندگان انجام شده و طبق مذاکراتی که با تأمین‌کنندگان داشته‌ایم مقرر شده این تخفیفات به صورت مداوم ادامه داشته باشد.
منبع: تسنیم
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار