جانشین فرماندهی مرزبانی سیستان و بلوچستان اعلام کرد:
جانشین فرماندهی مرزبانی سیستان و بلوچستان از کشف و ضبط قریب به 800 کیلوگرم مواد مخدر در مرزهای جنوبی استان خبر داد. به گزارش خبرگزاری دانشجویان ایران(ایسنا)- منطقه سیستان و بلوچستان، سرهنگ پاسدار محمد ملاشاهی با اعلام این خبر گفت: مرزداران این فرماندهی مستقر در هنگ مرزی سراوان با اشرافیت اطلاعاتی، از قصد قاچاقچیان برای ورود مواد مخدر به وسیله چند راس دواب به داخل کشور آگاه شدند و بلافاصله با اجرای کمین هدفمند مسیرهای احتمالی تردد قاچاقچیان را در کنترل خود در آوردند.
کد خبر: ۱۵۶۰۵۶
تاریخ انتشار: ۱۲ دی ۱۳۹۴ - ۱۵:۳۵ 02 January 2016

جانشین فرماندهی مرزبانی سیستان و بلوچستان از کشف و ضبط قریب به 800 کیلوگرم مواد مخدر در مرزهای جنوبی استان خبر داد.

به گزارش خبرگزاری دانشجویان ایران(ایسنا)- منطقه سیستان و بلوچستان، سرهنگ پاسدار محمد ملاشاهی با اعلام این خبر گفت: مرزداران این فرماندهی مستقر در هنگ مرزی سراوان با اشرافیت اطلاعاتی، از قصد قاچاقچیان برای ورود مواد مخدر به وسیله چند راس دواب به داخل کشور آگاه شدند و بلافاصله با اجرای کمین هدفمند مسیرهای احتمالی تردد قاچاقچیان را در کنترل خود در آوردند.

وی در ادامه افزود: نیروهای مرزبانی پس از ساعتی کمین، قاچاقچیان و دوابهای حامل مواد مخدر را مشاهده کردند و به منظور جلوگیری از ورود این محموله به داخل کشورمان سریعا وارد عمل شدند.

جانشین فرماندهی مرزبانی سیستان و بلوچستان تصریح کرد: در این عملیات که منجر به درگیری مسلحانه شد،مامورین توانستند با آنش پر حجم خود سوداگران مرگ را مجبور به عقب نشینی کنند و در پاکسازی منطقه مقدار 798 کیلوگرم انواع مواد مخدر شامل 616 کیلو گرم حشیش و 182 کیلوگرم تریاک را کشف و ضبط کنند.

سرهنگ ملاشاهی در پایان ضمن تشکر از همکاری مرزنشینان منطقه افزود: سوداگران مرگ، قاچاقچیان و متجاوزین بدانند ، مرزنشینان و مرزداران با وحدت و اعتقاد فلبی به حفظ حریم امنیتی جمهوری اسلامی ایران با اقتدار حضور دارند و با هرگونه تخلف و اقدامات غیر قانونی در مرز مقابله و برخورد خواهند کرد.

منبع: ایسنا
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار