فرمانده پلیس راه ایلام؛
فرمانده پلیس راه ایلام از رانندگان وسایل نقلیه خواست با توجه به بارش های روز قبل و رطوبت جاده ها و آغاز بارش باران و برف در اواخر وقت امروز با احتیاط هر چه بیشتری در جاده های ارتباطی این استان تردد کنند.
کد خبر: ۱۵۵۰۴۲
تاریخ انتشار: ۱۰ دی ۱۳۹۴ - ۲۰:۵۰ 31 December 2015
به گزارش تابناک ایلام، فرمانده پلیس راه ایلام از رانندگان وسایل نقلیه خواست با توجه به بارش های روز قبل و رطوبت جاده ها و آغاز بارش باران و برف در اواخر وقت امروز با احتیاط هر چه بیشتری در جاده های ارتباطی این استان تردد کنند.
سرهنگ محسن ناصری روز پنجشنبه در گفت وگو با خبرنگار ایرنا اظهار کرد: در پی بارش های روز گذشته اکنون بیشتر جاده های ارتباطی کوهستانی به علت رطوبت باقی مانده دچار مه گرفتگی شدید است لذا رانندگان در هنگام تردد در این مسیرها باید با احتیاط بیشتری رانندگی کنند.
وی با بیان اینکه اکنون همه جاده های مواصلاتی این استان باز است و خوشبختانه در 24 ساعت گذشته هیچ حادثه رانندگانی جرحی و فوتی در استان نداشته ایم، افزود: رانندگان ضمن رعایت فاصله طولی و داشتن سرعت مطمئنه در طول مسیر از سالم بودن وسیله نقلیه خود اطمینان پیدا کنند.
سرهنگ ناصری تاکید کرد: با توجه به آغاز بارش برف و باران از اواخر امروز رانندگانی که قصد تردد در جاده های کوهستانی و برف گیر را دارند باید برای حرکت در این مسیرها از زنجیر چرخ استفاده کنند در غیر این صورت پلیس از ادامه حرکت آنها جلوگیری می کند.
رئیس پلیس راه ایلام یادآور شد: رانندگان قبل از حرکت از سالم بودن سیستم گرمایشی، برف پاک کن، داشتن سوخت کافی و لاستیک های خودرو اطمینان حاصل کرده و حتی المکان مقداری ذخیره آب و مواد غذایی به همراه داشته باشند.
سرهنگ ناصری گفت: نیروهای پلیس راه با حضور در نقاط حساس و بویژه گردنه های برف گیر از تردد خودروهایی که به امکانات ایمنی بویژه زنجیر چرخ مجهز نباشند، جلوگیری خواهند کرد، پس رانندگان ضمن رعایت قوانین و مقررات سرعت را در هنگام حرکت رعایت کنند تا از بروز سوانح احتمالی به دلیل لغزنده بودن جاده ها جلوگیری شود.
بارش باران روز گذشته بیشتر مناطق استان ایلام را در برگرفت و براساس پیش بینی هواشناسی بارش برف و باران از اواخر وقت امروز آغاز می شود./پ

منبع: ايرنا
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار