استاندار همدان اشتغال ایجاد شده توسط بخش خصوصی را اشتغالی پایدار ارزیابی کرد که می تواند مشکل اشتغال استان را حل کند.
کد خبر: ۱۵۴۵۷۰
تاریخ انتشار: ۰۹ دی ۱۳۹۴ - ۱۹:۲۸ 30 December 2015

استاندار همدان اشتغال ایجاد شده توسط بخش خصوصی را اشتغالی پایدار ارزیابی کرد که می تواند مشکل اشتغال استان را حل کند.

به گزارش فارس، محمد ناصر نیکبخت در دیدار با هیات مدیره خانه صنعت و معدن استان همدان گفت: مشورت ها و جلسات ضرورت کار است و این جلسات باید با دغدغه مندان بیشتر باشد.

وی افزود: افرادی که در خانه صنعت و معدن انتخاب شده اند، افراد شایسته ای هستند که جامعه صنعت و معدن با شناخت و به خوبی انتخاب کرده اند.

استاندار تصریح کرد: برای دولت و مردم خیلی مهم است که استان از لحاظ اشتغال ، صنعت و تولید مشکلی نداشته باشد چون یکی از مشکلات اصلی ما اشتغال است .

نیکبخت اضافه کرد: فعالان در بخش تولید و اقتصاد باید دغدغه ایجاد اشتغال را داشته باشند چون با کمک این مجموعه استان را می توان با یک تحول روبرو کرد.

وی با یادآوری شرایط کشور یادآوری کرد: شرایط کشور به لطف خدا، تدبیر دولت، نهایی شدن برجام و PMD و انرژی هسته ای و به سرانجام رسیدن آن، بسیار با افق روشنی روبرو است.

وی خاطرنشان کرد: در این شرایط هر استانی بیشتر تلاش و ورود کند، عایدی بیشتری خواهد داشت بنابراین لازم است با تلاش و پشتکار این مجموعه بتوانیم از فرصت نهایی شدن برجام و برداشته شدن تحریم ها استفاده بهتری داشته باشیم.

نیکبخت گفت: همدان به لحاظ مشاغل، مباحث اقتصادی و احیای واحدهای تعطیل بهتر از مناطق دیگر است اما این به معنای وضع مطلوب نیست چون هیچ استفاده ای از استعداد و ظرفیت استان نشده است.

وی اظهار کرد: باید در کنار توسعه، واحدهای موجود در استان را از ضعف نجات داد و دنبال بندر خشک برویم زیرا همدان زمانی بارانداز بوده ، بندر خشک هم یعنی بارانداز و گمرک در این استان باشد.

استاندار همدان افزود: دسترسی به استانهای مختلف کشور از این استان با توجه به وجود آزادراه، دو خط راه آهن، فرودگاه بین المللی آسان تر است.

وی خواستار کمک و تلاش فعالان در صنعت و معدن استان برای احیای واحدهای تولیدی راکد و نیمه فعال ، ایجاد واحدهای جدید شد.

نیکبخت افزود: آمادگی همکاری با فعالان اقتصادی را دارم چون کمک حال استان شما هستید که در این عرصه توانمند بوده و آسیب های تولید را می شناسید و به شما اعتماد دارم

در این دیدار اعضای هیات مدیره خانه صنعت و معدن استان همدان نیز به بیان دیدگاه های خود پرداختند.


اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار