به گزارش تابناک گیلان، در این مراسم که با حضور پر شور مردم ولایت مدار این شهرستان برگزار گردید، حجت الاسلام مهدی طائب رئیس شورای مرکزی قرارگاه عمار برای حاضرین در مجلس به ایراد سخنرانی پرداخت.
کد خبر: ۱۵۴۴۰۸
تاریخ انتشار: ۰۹ دی ۱۳۹۴ - ۱۴:۳۷ 30 December 2015
روحانی: با مطالعه برخی نشریات می‌توان فهمید که فردا چه کسی دستگیر می‌شود

تابناک گیلان: مراسم گرامی داشت روز بصیرت و میثاق امت با ولایت در یوم الله 9 دی در مسجد جامع شهرستان لنگرود برگزار شد.

به گزارش تابناک گیلان، در این مراسم که با حضور پر شور مردم ولایت مدار این شهرستان برگزار گردید، حجت الاسلام مهدی طائب رئیس شورای مرکزی قرارگاه عمار برای حاضرین در مجلس به ایراد سخنرانی پرداخت.

وی بااشاره به فتنه سال 88 و نقشه خوانی دشمن در این قضایا افزود : این فتنه انقلاب ما را واکسینه کرد البته با توجه به فرمایشات مقام معظم رهبری باید آماده فتنه های بزرگتری بود که لازم است مردم ما هوشیاری و بیداری کافی را داشته باشند.

مسئول قرارگاه عمار انقلاب اسلامی ایران در عصر حاضر را همان ادامه دهنده قیام امام حسین در روز عاشورا دانست که باید زمینه ساز قیام مهدی موعود (عج) باشد.

وی زیربار ظلم و ذلت نرفتن را وجه تشابه این انقلاب و قیام امام حسین ع دانست و گفت: از زمان آغاز انقلاب اسلامی ایران تا به امروز هیچ موقع در مقابل ظلم و استکبار سر فرود نیاورده و نخواهیم آورد. و همین عامل بوده که سبب استواری و قدرت یافتن نظام مقدس جمهوری اسلامی است.

طائب با بیان این مقدمات به نقشه گسترده دشمن در این رابطه اشاره کرد و ادامه داد: هدف این دشمنان و هزینه های سنگین و هنگفت در این زمینه فقط معطوف به نظام و انقلاب اسلامی ما نیست؛ بلکه هدف از کار انداختن و از بین بردن اینچنین تفکرات در بین مردم است که این انقلاب به انقلاب حضرت مهدی (عج) ختم نشود، البته دشمنان باید بدانند که تا ژرف بینی و تیزبینی رهبر معظم انقلاب حضرت امام خامنه ایی وجود دارد، دشمنان این خیال خام را باید به گور ببرند.

وی به بی بصیرتی برخی خواص و چهره های داخلی هم اشاره کرد و گفت: وقتی دشمن نتواند از راه جنگ و حمله وارد شود سعی در نفوذ در این قشر از مسئولین میکند تا بتواند اهداف خود را محقق سازد که در این رابطه نیز این افراد باید در نظرات خود تجدید نظر کنند.

طائب در پایان با اشاره به صحبت های مقام معظم رهبری در رابطه با به واقعه 9 دی این حرکت را نشانه تجلی قدرت خداوند و حرکتی ماندگار در تاریخ انقلاب اسلامی ایران دانست.

در ابتدای مراسم نیز مردم ولایت مدار شهرستان لنگرود با سر دادن شعارهایی انزجار خود را با عوامل ظلم و استکبار نشان دادند و بار دیگر با آرمان های امام راحل (ره) و امام خامنه ایی تجدید پیمان کردند.





از نکات این مراسم علاوه بر سخنران کشوری و مسئولان شهری، حضور برخی چهره های استانی هم بود که از جمله آن میتوان به حضور احمد اسماعیلی مدیرکل سابق بنیاد شهید و امور ایثارگران استان گیلان نیز اشاره کرد.

منبع: تابناک
برچسب ها: احمد اسماعیلی
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار