استاندار اصفهان:
تابناک: استاندار اصفهان در آيين افتتاحيه همزمان ۴۰ ايستگاه امنيت و سلامت، كه در ايستگاه امنيت و سلامت منطقه عشايرنشين مهيار انجام شد، توسعه گردشگري در استان را در گرو كاهش تصادفات جاده اي عنوان كرد.
کد خبر: ۱۵۴۱۳
تاریخ انتشار: ۲۸ اسفند ۱۳۹۳ - ۰۹:۵۴ 19 March 2015
به گزارش تابناک از ایمنا، رسول زرگرپور در مراسم افتتاحيه ايستگاه امنيت و سلامت منطقه مهيار با تسليت ايام شهادت حضرت زهرا (س) گفت: نوروز سال ۹۳ به منظور جلوگيري از خواب آلودگي رانندگان كه يكي از مهمترين عامل تصادفات و واژگوني ها در جاده هاي استان است، ايستگاه هاي امنيت و سلامت به عنوان پايلوت كشوري در ۲۰ نقطه استان به اجرا گذاشته شد.

وي افزود: در ارزيابي هاي صورت گرفته در ۱۵ روز اول سال، مشخص شد كه اين طرح نتايج مطلوبي را به همراه داشته است كه اين امر نشان مي‌دهد اگر كاري به صورت كارشناسي به همراه فكر و منطق انجام شود نتايج مثبتي هم به همراه خواهد داشت.

استاندار اصفهان با بيان اينكه در نوروز ۹۴ طرح ايستگاه هاي امنيت و سلامت از نظر كمي و كيفي افزايش يافته است، عنوان داشت: هدف از ايجاد اين ايستگاه ها توقف رانندگان براي استراحت و رفع خستگي است.

وي بيان داشت: مسلماً كاهش تصادفات جاده اي و پيشگيري از وقوع حوادث ناگوار براي مسافران در توسعه گردشگري استان تاثيرگذار است و بايد در اين زمينه همه دست به دست هم بدهيم تا امنيت خوبي را براي گردشگران فراهم كنيم.

زرگرپور با اشاره به نبود امكانات رفاهي در جاده‌هاي بين شهري استان گفت: اين موضوع در سفر وزير راه و شهرسازي مطرح شده است كه انشاءالها اميدواريم در آينده، شاهد فعاليت مستمر اينگونه ايستگاه ها در جاده‌هاي استان باشيم.

استاندار اصفهان يكي از زيباترين و مهمترين خدمات ارائه شده در اين ايستگاه ها را نمايش خرده فرهنگ هاي مختلف عنوان كرد و اظهار داشت: يكي از اهداف اين كمپ ها، آشنايي مسافران با خرده فرهنگ هاي منطقه است و باعث مي شود كه فرهنگ و ميراث استان در اين ايستگاه ها به نمايش گذاشته شود.

زرگر پور با بيان اينكه بعد از تدوين سند آمايش سرزمين، محور توسعه استان گردشگري، ميراث فرهنگي، علم و فناوري و مسايل فرهنگي در نظر گرفته شده است، تاكيد كرد: با توجه به اين محورها بايد در تمام ابعاد، گردشگري در استان را توسعه بدهيم.

منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار