مراسم رونمایی از ۳ عنوان کتاب کانون‌های فرهنگی و هنری مساجد استان ایلام در نهمین نمایشگاه سراسری کتاب ایلام برگزار شد.
کد خبر: ۱۵۴۱۱۲
تاریخ انتشار: ۰۹ دی ۱۳۹۴ - ۰۹:۵۴ 30 December 2015
 مراسم رونمایی از ۳ عنوان کتاب کانون‌های فرهنگی و هنری مساجد استان ایلام در نهمین نمایشگاه سراسری کتاب ایلام برگزار شد. 

 به گزارش تابناک ایلام؛حجت‌الاسلام علی چراغی پور، مسئول دبیرخانه کانون‌های فرهنگی و هنری مساجد استان ایلام، در حاشیه این مراسم، اظهار کرد: در این مراسم از 3 کتاب 502 نماد ایثار و شهادت، دنیای شگفت‌انگیز هوتان و دلقک و پادشاه دیوانه رونمایی شده است.

 

وی، افزود: هدف از رونمایی از این تعداد کتاب گسترش فرهنگ کتاب و کتاب‌خوانی و تشویق و ترغیب اعضای کانون‌های فرهنگی و هنری مساجد استان در راستای توجه به کتاب و حمایت از اعضای کانون‌ها به‌منظور تألیف و تلاش در جهت شناسایی مؤلفان جوان عنوان کرد.

 

مسئول دبیرخانه کانون‌های فرهنگی و هنری مساجد استان ایلام، ابراز کرد: این نهاد از فعالیت‌های نویسندگان و مؤلفان جوان عضو کانون‌های فرهنگی و هنری استان در زمینه‌های مختلف نشر کتاب حمایت می‌کند و در این راستا تاکنون مراسم رونمایی از چندین کتاب در مناسبت‌های مختلف برگزارشده است.

 

چراغی پور، بابیان اینکه در حال حاضر 85 کتابخانه عمومی در سطح کانون‌های فرهنگی و هنری مساجد این استان فعالیت دارد، یادآور شد: در این کتابخانه‌ها، خدمات بسیار ارزشمندی ازجمله خدمات کتابداری و امانت کتاب به اعضای کانون ارائه می‌شود.

 

وی، در پایان خاطرنشان کرد: یکی از سیاست‌های ستاد عالی هماهنگی و نظارت بر کانون‌های فرهنگی و هنری کشور، گسترش فرهنگی مطالعه در بین نسل جوان با توسعه فضاهای کتابخانه‌ای، توجه به کتابخانه‌های دیجیتال، اهدای کتاب، غنی کردن کتاب‌های موجود در کتابخانه‌های عمومی و برگزاری دوره‌های آموزشی برای کتابداران است.

 

گفتنی است، این مراسم با حضور مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان ایلام و اعضای کانون‌های فرهنگی و هنری مساجد  در حاشیه برگزاری نهمین نمایشگاه سراسری کتاب استان برگزار شد./م



منبع:شبستان


اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار