نائب رئیس شورای شهر ایلام گفت:
نائب رئیس شورای شهر ایلام بر لزوم بازنگری طرح ترافیک ایلام در مبادی ذی‌ربط تاکید کرد.
کد خبر: ۱۵۳۸۲۲
تاریخ انتشار: ۰۸ دی ۱۳۹۴ - ۱۴:۳۲ 29 December 2015
به گزارش تابناک ایلام، نائب رئیس شورای شهر ایلام بر لزوم بازنگری طرح ترافیک ایلام در مبادی ذی‌ربط تاکید کرد.

حسین جوکار امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در ایلام اظهار داشت: باید برای رفع ترافیک شهر ایلام راهکاریی ارائه شود.

نائب رئیس شورای شهر ایلام گفت: مردم پیش‌تر و قبل از اجرای طرح و دو طرفه شدن دو خیابان اصلی آیت‌الله حیدری و اشرفی اصفهانی از معابر فرعی هم استفاده می‌کردند اما در چند روز گذشته با شروع اجرای طرح، استفاده از معابر فرعی از دستور مردم خارج شده و حجم تردد در معابر اصلی زیاد شده است.

وی ادامه داد: در حال حاضر ترافیک سنگینی در خیابان‌های اصلی شهر ایلام از جمله خیابان آیت‌الله حیدری و اشرفی اصفهانی دیده می‌شود که باید برای رفع آن چاره‌جویی لازم صورت پذیرد.

این مسئول با بیان اینکه بازنگری طرح ترافیک ایلام در مبادی ذی‌ربط امری لازم و ضروری است، اضافه کرد: افزون براین متاسفانه ناوگان عمومی حمل و نقل درون شهری نیز کفاف نیازهای مردم نبوده و بسیاری از مردم نیز از وسایط نقلیه شخصی برای تردد در معابر استفاده کرده و بیشتر وسایط نقلیه به صورت تک سرنشین هستند.

جوکار تصریح کرد: این عوامل دست به دست هم داده تا ترافیک شهر ایلام سنگین‌تر شود و مشکلاتی را برای مردم به وجود آورد اما مسئولان شهری از جمله اعضای شورای شهر ایلام تمام توان خود را به کار گرفته تا این مشکل رفع شود.

نائب رئیس شورای شهر ایلام گفت: فقدان توجه به فرهنگ ترافیک در ایلام نیز یکی دیگر از معضلاتی است که باید متولیان امر توجه خاصی به این مهم داشته باشند و با فرهنگ‌سازی زمینه تسهیل در تردد معابر ایلام را فراهم سازند.

وی ادامه داد: 70 درصد خودروهای تردد کننده در معابر ایلام به صورت تک سرنشین بوده و این یکی از مهم‌ترین معضلات ترافیک در شهر ایلام است که باید به این مقوله نیز پرداخته شود.

این مسئول اضافه کرد: رفع ترافیک معابر شهر ایلام یکی از دغدغه‌های اساسی مسئولان امر بوده که در این راستا برنامه‌ریزی منسجمی باید صورت گیرد تا این معضل بر طرف شود./پ

منبع: فارس
اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۱
جلال
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۸:۵۲ - ۱۳۹۴/۱۰/۰۹
باور کنید گاهی اوقات که توی تاکسی می نشینم از زبان راننده و یا دیگر سرنشینان حرفهای در مورد بهبود ترافیک میشنوی که انگار این افراد در ظاهر کم سواد از هزاران کارشناس که ادعا میکنند بهترند از مردم نظر خواهی بشه اونوقت خواهی دید که چگونه مشکل حل میشود
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار