اندر احوالات اردوی تیم ملی امید در بندرعباس/
عجیب است اما واقعیت دارد. اردوی تیم المپیک در هلند ارزانتر از اردوی این تیم در بندرعباس بوده. آن هم حدود 40 دلار که می تواند دلیل سفر تیمهای ملی به خارج از کشور را مشخص کند.
کد خبر: ۱۵۳۳۹۴
تاریخ انتشار: ۰۷ دی ۱۳۹۴ - ۱۴:۴۸ 28 December 2015
به گزارش تابناک هرمزگان، عجیب است اما واقعیت دارد. اردوی تیم المپیک در هلند ارزانتر از اردوی این تیم در بندرعباس بوده. آن هم حدود 40 دلار که می تواند دلیل سفر تیمهای ملی به خارج از کشور را مشخص کند.
 
در سالهای گذشته بارها دیده ایم که تیمهای ملی فوتبال و حتی باشگاه ها برای برگزاری اردوی تدارکاتی به خارج از کشور می روند و در کمپ های اروپایی خودر ا آماده مسابقات می کنند.
 
 تیم المپیک هم از این قاعده مستثنی نبوده. این تیم چند ماه قبل به هلند رفت تا اردویی تدارکاتی را در این کشور برگزار کند و البته سه بازی دوستانه نیز انجام بدهد. هزینه هر بازیکن در اردوی هلند 80 دلار به ازای هر روز بود. این رقم هزینه زمین تمرین، سه وعده غذا و رفت و آمد به محل تمرین را نیز در بر می گرفت. بازی های تدارکاتی نیز با همین هزینه 80 دلاری که برای هر بازیکن پرداخت شد برگزار گردید. اردوی ترکیه تیم المپیک نیز شرایطی اینچنینی  داشت. 80 دلار برای هر بازیکن که رقمی معقول و منطقی بود.
 
تیم المپیک حالا چند روزی است که در بندرعباس اردو زده و مشغول آماده سازی برای حضور در مرحله نهایی مقدماتی المپیک است. در مورد هزینه های این تیم در جنوب کشور نکته جالبی وجود دارد.
 
 مسئولان تیم المپیک برای هر اتاق دو نفره در بندر، 480 هزار تومان هزینه می کنند. هزینه سه وعده غذای هر بازیکن هم بالغ بر 95 هزار تومان است که باید به هتل پرداخت شود. یعنی برای هر بازیکن در هر روز حدود 335 هزار تومان هزینه می شود.  
 
جالبتر اینکه در بندرعباس، مسئولان تیم المپیک باید هزینه رفت و آمد به محل تمرین را نیز متحمل شوند اما در اردوهای هلند و ترکیه، آن 80 دلار هزینه ایاب و ذهاب به محل تمرین را نیز شامل می شد.  
 
با این حساب باید گفت هزینه هر بازیکن در اردوی هلند و ترکیه (با احتساب هر دلار 3500 تومان) حدود 280 هزار تومان می شود اما در بندرعباس مسئولان برای هر بازیکن رقمی در حدود 335 هزار تومان هزینه می کنند. ضمن اینکه امکاناتی که در هلند وجود دارد کجا و بندرعباس کجا. در هلند 5 زمین تمرین و سالن وزنه آنچنانی در اختیار تیم المپیک قرار گرفت اما امکانات بندرعباس به یک ورزشگاه خلیج فارس خلاصه می شود.




منبع: ورزش سه

اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۱
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۵:۳۷ - ۱۳۹۴/۱۰/۰۷
بندر عباس شهر گرانی است
و نظارت دقیقی روی قیمت ها نیست و امکانات قابل توجهی نیز ندارد ولی هزینه ها درآن بالاست
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار