رئیس هیئت ورزش‌های همگانی قزوین خبر داد:
رئیس هیئت ورزش‌های همگانی استان قزوین از برگزاری دو جشنواره بزرگ بانوان مصادف با دهه فجر در این استان خبر داد.
کد خبر: ۱۵۳۳۸۹
تاریخ انتشار: ۰۷ دی ۱۳۹۴ - ۱۴:۴۸ 28 December 2015
به گزارش تابناک از قزوین محمد رضایی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در قزوین با اشاره به توضیحاتی در خصوص برنامه‌های هیئت ورزش‌های همگانی اظهار کرد: با توجه به اینکه در 6 ماه دوم هر سال به ویژه از آبان ماه شرایط جوی هوا نامساعد می‌شود، برنامه‌های این هیئت ورزشی شامل دور‌ه‌های مختلف اغلب در سالن‌های ورزشی به صورت محدود برگزار می‌شود.

وی با اشاره به برنامه‌های صبحگاهی افزود: این قبیل از ورزش‌ها وابستگی بیشتری به جو هوا دارد و اگر آب‌ و هوا مساعد باشد تمرینات به صورت مرتب اجرا می‌شود و تا کنون می‌توان گفت تمرینات به صورت مطلوب انجام شده است.

رئیس هیئت ورزش‌های همگانی استان قزوین با اشاره به فعالیت‌های این هیئت ورزشی در سطح شهرستان‌های این استان، خاطرنشان کرد: در شهرستان‌های آبیک و البرز کلاس‌های ورزشی از جمله آمادگی جسمانی و ایروبیک برگزار می‌شود که تا کنون نحوه برگزاری این دوره‌ها به صورت مطلوب بوده است.

رضایی ادامه داد: همچنین دیگر برنامه‌‌های ورزشی در شهرستان‌های سطح استان قزوین متناسب با شرایط جوی و امکانات هر شهرستان صورت می‌گیرد.

این مسئول ورزشی یادآور شد: با توجه به اینکه در فصل برفی قرار داریم، برنامه‌های متناسبی با این فصل با همکاری معاونت ورزشی استان قزوین و دیگر هیئت‌های ورزشی در نظر گرفته شده و برخی از این برنامه‌ها در حال اجراست.

رئیس هیئت ورزش‌های همگانی استان قزوین در ادامه با اشاره به ورزش‌های داخل سالن‌ها مطرح کرد: در حال حاضر تمامی ورزش‌های داخل سالن‌ها متناسب با شرایط و امکانات سالن‌ها به صورت فعال در حال اجراست.

رضایی اضافه کرد: از دیگر رشته‌های ورزشی هیئت ورزش‌های همگانی استان قزوین را می‌توان به رشته ورزشی یوگا اشاره کرد که در این استان رشته یوگا موفق عمل کرده و طی 23 ماه گذشته توانسته حدود 500 نفر را زیر پوشش اجرای آموزش‌های خود قرار دهد.

وی در خصوص جلسات برگزار شده برای برنامه‌ریزی فعالیت‌های ورزشی تصریح کرد: طی چند روز گذشته جلساتی مبنی بر ساماندهی برنامه‌های ورزشی در سطح استان قزوین و شهرستان‌ها صورت گرفته است.

رئیس هیئت ورزش‌های همگانی استان قزوین افزود: با توجه به اینکه ماه‌های گذشته مصادف با ماه‌های محرم و صفر بود، بیشتر فعالیت‌ها محدود و در سالن‌ها اجرا می‌شد.

رضایی عنوان کرد: انتظار می‌رود بتوانیم در ماه‌های آینده از جمله دی ماه و بهمن ماه جاری برنامه‌های مربوط به این حوزه را گسترش دهیم.

این مسئول ورزشی از اقدامات فعالانه کمیته‌های زیر پوشش هیئت ورزش‌های همگانی استان قزوین خبر داد و گفت: تمامی کمیته‌های زیر پوشش این هیئت ورزشی فعالیت‌های خود را به صورت جدی و موفق دنبال کرده و بدون هیچ‌گونه چشم‌داشت مالی، به صورت خودجوش و داوطلبانه در این عرصه به فعالیت خود ادامه می‌دهند.

رئیس هیئت ورزش‌های همگانی استان قزوین با اشاره به زیرشاخه‌های ورزش‌های همگانی بیان کرد: در حال حاضر ورزش‌های همگانی در سطح این استان با 24 زیر مجموعه ورزشی در شهرستان قزوین و برخی دیگر از شهرستان‌های استان قزوین برگزار می‌شود و توانسته به صورت مطلوب در سطح این استان و کشور عمل کند.

رضایی در ادامه به برنامه‌های ویژه دهه فجر اشاره و مطرح کرد: با توجه به اینکه در آستانه ایام دهه فجر قرار داریم از این رو برنامه‌هایی را در خصوص این ایام در نظر گرفته‌ایم که می‌توان به برگزاری دو جشنواره بزرگ برای بانوان با پیش‌بینی نزدیک به چهار هزار مخاطب در شهرستان قزوین اشاره کرد.

وی اضافه کرد: همچنین در سطح شهرستان آبیک نیز برنامه‌های مدونی در این خصوص در نظر گرفته شده است که با همکاری مسئولان مربوطه برگزار می‌شود.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار