هشدار آبگرفتگی و باد شدید برای جنوب و شرق فارس و یخبندان و افت دید در شمال فارس/ببیشترین بارش های چند روز گذشته مربوط به شهرستان فیروزآباد با ۸۶.۷ میلیمتر و شهرک گلستان شیراز با ۸۱ میلی متر بوده است./میانگین بارندگی استان فارس در سال زراعی جاری تاکنون برابر با 89.7 میلیمتر بوده که درمقایسه با سال گذشته زراعی حدود 31میلیمتر افزایش داشته است.
کد خبر: ۱۵۲۱۹۸
تاریخ انتشار: ۰۵ دی ۱۳۹۴ - ۱۹:۴۴ 26 December 2015
به گزارش تابناک فارس:تداوم فعالیت سامانه در برخی نواحی بویژه بخش هایی از جنوب و شرق استان رخداد بارش های مداوم، متناوب و شدید گاهی توام با رعد و برق و وزش باد شدید، احتمال سیلابی شدن مسیل ها، طغیان رودخانه ها، آب گرفتگی معابر و اختلال در آمد و شد وسایل نقلیه در معابر شهری، نقاط کوهستانی و گردنه ها را در پی دارد.

همچنین رخداد مه و محدودیت دید در برخی ساعات و از امشب افت قابل ملاحظه دما در سطح استان و یخبندان در نیمه شمالی پیش بینی می شود.

آمار بارش های اخیر
بیشترین بارش مربوط به شهرستان فیروزآباد با ۸۶.۷ میلیمتر و شهرک گلستان شیراز با ۸۱ میلی متر بوده است.

وی ادامه داد: بر این اساس اردکان ۸۱.۸، جهرم ۵۹، درودزن ۷۶.۶، شیراز ۵۹.۹، کازرون ۷۳، لامرد ۷۱ و لارستان ۴۵.۱ میلیمتر بارندگی داشته است.

میانگین بارندگی سال جاری فارس
میانگین بارندگی استان فارس در سال زراعی جاری تاکنون برابر با 89.7 میلیمتر بوده که درمقایسه با سال گذشته زراعی حدود 31میلیمتر افزایش داشته است.

جمع بارندگی سال زراعی در سال 94 – 95 در شهرک گلستان شیراز با 248 و نهم دهم میلی متر، نورآباد ممسنی با 247 و پنج دهم میلی متر و اردکان با 221 و نهم دهم میلی متر بیشتری میزان گزارش شده است.

وی اضافه کرد: کمترین میزان بارندگی سال زراعی در سال 94 – 95 نیز در ایزدخواست با 24 و پنج دهم میلی متر، آباده با 34 و دو دهم میلی متر و بوانات با 70 و سه دهم میلی متر است.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار