کد خبر: ۱۵۲۱۹۳
تاریخ انتشار: ۰۷ دی ۱۳۹۴ - ۱۰:۴۴ 28 December 2015
به گزارش تابناک تبریز لحظاتی قبل اخباری مبنی بر خودکشی دو نفر از اعضای خانه کودک هلال احمر تبریز در فضای مجازی پیچید که  خبرنگار تابناک تبریز در گفتگویی کوتاه با مدیر عامل جمعیت هلال احمر استان صحت و سقم این خبر را جویا شد . دکتر نوری با تکذیب این خبر  که تحت پوشش هلال احمر بودند ، افزود که یکی از این دو نفر مدتی در تحت حمایت هلال احمر بوده و بعد از آن نیز مدتی تحت پوشش بهزیستی قرار داشتند ک من شنیده ام از ان حا نیز ترخیص شده بودند . متاسفانه خبر خودکشی آن ها را من نیز شنیده ام.

این دو نفر بی سرپرست بوده اند. شنیده ها حاکی است ، علت فوت استعمال مواد سمی بوده است. طبق شنیده‌ها دو دختر به نام "پریا" و "روا" روز جمعه با خوردن قرص در خیابان تربیت تبریز خودکشی کرده‌اند که بعد از وخیم شدن حالشان، با کمک اورژانس به بیمارستان منتقل شدند که پزشکان توانستند روا را از مرگ نجات دهند، ولی متاسفانه مرگ پریا قبل از رسیدن به بیمارستان انجام شده بود.
اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۳
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۲۱:۱۲ - ۱۳۹۴/۱۰/۰۵
مگه تا حالا شده خبری باشه و مسئولان تکذیب نکنند اولش؟؟؟؟!!!
پاسخ ها
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۲۱:۱۸ - ۱۳۹۴/۱۰/۰۵
واقعا منکه به شخصه خیلی متأسف شدم از شنیدن این خبر...
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۰:۵۸ - ۱۳۹۴/۱۰/۰۷
سلام چرا موقع تحویل تحقیق نمی کنند چرا وقتی برمیگردند جا نمیدهند چرا مهارتی یادشان نمیدهند خورد و پوشاک میدهند و بعداز 20 سالگی میگویند بفرمایید بیرون الان یکی از بچه های هلال احمر در بیرون بدون حمایت دارد زندگی میکند سرانجام او چه خواهد شد
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار