مدیرعامل سازمان همیاری شهرداری‎های همدان از تدوین بودجه ۱۳ میلیارد تومانی این سازمان برای سال ۹۴ خبر داد و گفت: ۱۰ میلیارد تومان از بودجه سازمان همیاری همدان محقق شد.
کد خبر: ۱۵۰۹۲
تاریخ انتشار: ۰۱ فروردين ۱۳۹۴ - ۲۱:۳۵ 21 March 2015

مدیرعامل سازمان همیاری شهرداریهای همدان از تدوین بودجه ۱۳ میلیارد تومانی این سازمان برای سال ۹۴ خبر داد و گفت: ۱۰ میلیارد تومان از بودجه سازمان همیاری همدان محقق شد.

به گزارش تسنیم ؛ سیدمسعود عسگریان در همایش شهرداران استان همدان اظهار داشت: با توجه به رکود بازار مسکن و ساخت و ساز در همدان بودجه شهرداریهای استان همدان تحت‌الشعاع قرار گرفته و دچار مشکلات مالی شدند.

وی با بیان اینکه سازمان همیاری شهرداری‌های همدان برای امسال ۱۰ میلیارد و ۸۰۰ میلیون تومان عملکرد بودجهای داشته است، گفت: این درحالی است که بودجه مصوب امسال ۱۱ میلیارد و ۶۸۰ میلیون تومان بود.

عسگریان با اعلام اینکه برای سال آینده بودجه ۱۳ میلیارد و ۷۳۰ میلیون تومانی پیشنهاد شده است، تصریح کرد: این مبلغ نسبت به بودجه سال ۹۳ نزدیک به ۱۸ درصد افزایش داشته و این در حالی است که برای سال آینده ۱۱ میلیارد و ۷۰۰ میلیون تومان هزینه پیش‌‏بینی شده است.

وی یکی از نیازهای اساسی شهرداریهای استان همدان را قیر دانست و گفت: نسبت به تامین قیر برای شهرداری شهرهای زیر ۵۰ هزار نفر هماهنگی لازم به عمل آمده و ۱۱ شهر استان همدان برای دریافت قیر یارانهای اقدام کردهاند.

مدیرعامل سازمان همیاری شهرداری‌های استان همدان عنوان کرد: شهرداریهای استان می‏توانند نسبت به دریافت این قیر یارانه و استفاده در فصل بهار اقدام کنند، تعامل بین سازمان و شهرداریهای استان سبب می‏شود تا بتوان عملکرد مطلوبی در زمینه جذب اعتبارات و امکانات داشته باشیم.

عسگریان تصریح کرد: با توجه به اینکه قیر یکی از عمده مباحث و موارد مصرفی شهرداریها محسوب می‏شود با بانک شهر تفاهم شده تا تسهیلات با سود ۵.۵ درصد را برای خرید قیر به شهرداریهای استان همدان پرداخت کند.

وی با اشاره به اینکه همکاری سازمان همیاری شهرداری و شهرداریها در استان همدان مطلوب است، اظهار داشت: بیشتر مباحث در سازمان خرید و تامین نیاز شهرداری‏‌ها به ماشینآلات است که سازمان نیز در حد اعتبارات خود ورود پیدا می‏‌کند.

عسگریان بیان کرد: مذاکراتی با بیمه ایران نسبت به بیمه کردن فعالیتهای شهرداریهای استان همدان صورت گرفته و از این رو ۲۱ شهرداری نسبت به بیمه کردن فعالیتهای خود اقدام کردهاند که خدمات خوبی از سوی بیمه ایران به شهرداریها تعلق می‏‌گیرد.

منبع: تسنیم
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار