کد خبر: ۱۴۹۸۲۱
تاریخ انتشار: ۰۱ دی ۱۳۹۴ - ۱۹:۲۵ 22 December 2015


مدیر کمیته امداد امام خمینی(ره) شهرستان فردیس گفت: از ابتدای سال کمیته امداد 2/2 میلیارد ریال برای خرید و تعمیرات مسکن مددجویان تحت حمایت مساعدت کرده است.

مهرعلی کلهر روز سه شنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: این نهاد برای تعمیر و خرید مسکن 45 خانواده تحت پوشش ساکن این شهرستان کمک کرده است.

وی افزود: نیاز به سرپناه و محلی امن برای آسایش و گذران زندگی از جمله نیازهای فطری انسان هاست و به همین جهت مشکل مسکن کماکان از عمده ترین مشکلات قشر محروم و کم درآمد می باشد .

این مسئول با بیان اینکه یکی از برنامه های اساسی کمیته امداد امام خمینی (ره) تأمین مسکن برای نیازمندان است گفت : کمک به احداث یا خرید مسکن ، تعمیرات جزیی و کلی ساختمان ، احداث حمام و سرویس بهداشتی از دیگر اقدات این نهاد در بخش مسکن مددجویان است .

وی افزود: اعتبارات کمیته امداد از محل بودجه های عمومی و کمک های نقدی شهروندان و افراد خیر و نیکوکار تامین می شود و طبیعی است که برای افزایش خدمات نیازمند حمایت بیشتر خیرین هستیم.

کلهر یادآور شد : کمیته امداد فعالیت های خود را با محوریت توانمندسازی خانواده ها برنامه ریزی و اجرا می کند.

مدیر کمیته امداد امام خمینی (ره) شهرستان فردیس گفت: خیرین و حامیان همواره پشتیبان کمیته امداد بوده و در این زمینه نقش بسزایی در خدمات این نهاد به محرومان ایفا کرده اند.

کمیته امداد امام خمینی(ره) شهرستان فردیس حدود پنج هزار مددجوی نیازمند، بی سرپرست و بدسرپرست را تحت پوشش دارد.

شهرستان 600 هزار نفری فردیس در جنوب شرقی کلانشهر کرج قرار دارد.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
وبگردی
آخرین اخبار