تابناک: رئیس اداره ورزش و جوانان شهرستان اراک: اعتقاد داریم همیشه باید محیطی فراهم شود تا مربیان و مدیران ورزشی که با شور و علاقه در این زمینه به آینده‌سازان خدمت می‌کنند در صورت آشنایی و رعایت موازین، دغدغه خاطری ناشی از حوادث غیرمترقبه در این دست فعالیت‌ها نداشته باشند.
کد خبر: ۱۴۹۷۹۸
تاریخ انتشار: ۰۱ دی ۱۳۹۴ - ۱۹:۰۲ 22 December 2015

به گزارش تابناک مرکزی، رئیس اداره ورزش و جوانان شهرستان اراک از برگزاری کارگاه‌های آموزشی حقوق ورزشی ویژه مدیران باشگاه‌ها در اراک خبر داد و اظهار کرد: کارگاه حقوق ورزشی با حضور 80 شرکت کننده از مسئولین باشگاه های استان در اراک برگزار شد.

عابد حقدادی بیان داشت: خانم دکتر کائیدی، آقای کمیلی و آقای نوری از اساتید دانشگاه و اداره حقوقی اداره کل تدریس این کلاس را بر عهده داشتند.

رئیس اداره ورزش و جوانان شهرستان اراک تصریح کرد: این کارگاه به منظور آشنایی مدیران باشگاه‌ها با حقوق ورزشی، کاهش و پیشگیری از حوادث و مشکلات حقوقی ورزش و جایگاه ورزش و حقوق ورزش در قانون اساسی جمهوری اسلامی ایران برگزار شد و طی آن مسائلی پیرامون مسئولیت‌های حقوقی و وظایف مربی، داور، ورزشکار و باشگاه آموزش داده شد.

حقدادی گفت: در کنار توجه به حفظ و ارتقاء سلامت باشگاه‌ها هیچ‌گاه اجازه غفلت از مسایل مطرح در زمینه حقوق ورزشی داده نخواهد شد، به همین منظور با برگزاری این قبیل کارگاه‌های آموزشی قصد داریم نسبت به افزایش دانش و آگاهی مدیران باشگاه‌ها اقدام کنیم.

رئیس اداره ورزش و جوانان شهرستان اراک اظهار داشت: اعتقاد داریم همیشه باید محیطی فراهم شود تا مربیان و مدیران ورزشی که با شور و علاقه در این زمینه به آینده‌سازان خدمت می‌کنند در صورت آشنایی و رعایت موازین، دغدغه خاطری ناشی از حوادث غیرمترقبه در این دست فعالیت‌ها نداشته باشند.

وی ادامه داد: هدف اصلی برگزاری این کارگاه دانش‌افزایی، پاسخگویی به سوال‌ها و مسائل فنی خواهد بود و با انتقال مطلوب مسایل در این زمینه انتظار می‌رود در سراسر استان نگاه تخصصی به باشگاه‌ها ایجاد شود و پشتیبانی‌های لازم از تمام فعالیت‌ها در این زمینه تقویت شود.

حقدادی درپایان تصریح کرد: در پایان این کلاس گواهی نامه برای شرکت کنندگان صادر شد.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار