کد خبر: ۱۴۸۴۹۷
تاریخ انتشار: ۲۹ آذر ۱۳۹۴ - ۱۷:۴۶ 20 December 2015

فرماندار کرج گفت: با توجه به گمانه‌زنی‌های انجام شده از طریق رسانه‌ها، شبکه‌های اجتماعی و وضعیت انتخابات ثبت‌نام حدود ۲۵۰ تا ۳۰۰ نفر برای کاندیداتوری در مجلس شورای اسلامی از حوزه انتخابی کرج، فردیس، اشتهارد و آسارا تخمین زده شده است.

به گزارش خبرگزاری تسنیم از کرج، محمدتقی ایرانی امروز در ستاد انتخابات شهرستان کرج در جمع خبرنگاران اظهار داشت: تاکنون در ستاد انتخابات حوزه انتخابیه کرج، فردیس، اشتهارد و آسارا که 2 نماینده برای مجلس دارد، 5 نفر ثبت نام کرده‌اند.

وی با تاکید بر اینکه داوطلبین باید برنامه زمانبندی برای خود تنظیم کنند، افزود: در صورتی که داوطلبین در روزهای نخست برای ثبت‌نام حضور یابند زمان کمتری صرف ثبت‌نام می‌کنند.

فرماندار کرج تصریح کرد: به افرادی که قصد ثبت نام دارند توصیه می‌شود بار دیگر قانون انتخابات و به ویژه شرایط داوطلبان مجلس را مرور کنند و در زمان مراجعه مدارک و اسناد لازم را آماده کنند چراکه این مدارک نزد فرمانداری نگهداشته شده و ثبت و ضبط می‌شود تا با ارائه کد رهگیری، نسبت به ثبت نام قطعی انتخابات اطمینان حاصل شود.

وی گفت: با توجه به گمانه‌زنی‌های انجام شده از طریق رسانه‌ها، شبکه‌های اجتماعی و وضعیت انتخابات ثبت نام حدود 250 تا 300 نفر برای کاندیداتوری در مجلس شورای اسلامی از حوزه انتخابی کرج، فردیس، اشتهارد و آسارا تخمین زده شده است.

ایرانی خاطرنشان کرد: ثبت نام تا پایان وقت اداری روز چهارم دی ماه سال 94 و در مجموع به مدت 7 روز ادامه دارد.

وی اظهار داشت: در مجموع از آغاز زمان ثبت نام تا کنون 3 نفر از استان البرز برای پنجمین دوره مجلس خبرگان رهبری و 5 نفر نیز برای دهمین دوره مجلس شورای اسلامی ثبت‌نام کرده‌اند.

فرماندار کرج بیان کرد: کاندیداهای نمایندگی مجلس و خبرگان رهبری که برای نخستین بار در این حوزه فعالیت می‌کنند، می‌توانند از طریق فرمانداری حوزه مربوطه و نیز وزارت کشور برای ثبت‌نام اقدام کنند.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
وبگردی
آخرین اخبار