رزمایش بزرگ ترافیکی و خدمات سفر نوروز ۹۴ امروز با حضور نیروها و خودروهای یگان‎ امدادی، انتظامی، امنیتی و ترافیکی در ستاد فرماندهی انتظامی استان همدان برگزار شد.
کد خبر: ۱۴۸۰۷
تاریخ انتشار: ۲۷ اسفند ۱۳۹۳ - ۰۹:۳۸ 18 March 2015

رزمایش بزرگ ترافیکی و خدمات سفر نوروز ۹۴ امروز با حضور نیروها و خودروهای یگان امدادی، انتظامی، امنیتی و ترافیکی در ستاد فرماندهی انتظامی استان همدان برگزار شد.

به گزارش تسنیم، معاون سیاسی و امنیتی استاندار همدان در آئین اجرای  رزمایش بزرگ طرح نوروزی پلیس و سازمان های خدمات رسان از آمادگی کامل استان برای پذیرایی از گردشگران نوروزی خبر داد و اظهار داشت: امسال همدان در سه مقطع تعطیلات نوروزی، عید فطر و اربعین حسینی با حجم گسترده مسافران و گردشگران روبه‌رو بود که با مدیریت مناسب خدمات مطلوبی ارائه شد.

محمدابراهیم الهی‌تبار با اشاره به اینکه حجم تردد در اربعین حسینی در گردنه اسدآباد ۱۰۷ درصد افزایش یافت، افزود: امسال با وجودی که  شاهد زمستان سختی از نظر بارش برف و باران نبودیم اما طرح زمستانی با آمادگی کامل نیروهای امدادیف ترافیکی و خدماتی اجرا شد.

وی تصریح کرد: هر ساله ما ایرانیان براساس سنت دیرینه و زیبای خود همراه با تحول طبیعت جشن می‌گیریم و بنا بر اعتقادات دینی خود شاهد شور و نشاط خاص در ایام نوروز بین مردم هستیم.

معاون سیاسی و امنیتی استاندار همدان گفت: ستاد تسهیلات سفر نوروزی برای ارائه خدمات مناسب به مسافران فعالیت خود را از امروز ۲۵ اسفند ماه در استان همدان آغاز کرده‌اند تا خدمات مناسبی را به گردشگران ارائه دهند.

وی بیان کرد: در راستای تجلیل از مشاهیر و مفاخر استان و براساس مصوبه شورای فرهنگی عمومی همدان سال ۹۴ به نام مسیرسیدعلی همدانی نامگذاری شده است و برای معرفی این شخصیت بزرگ به مسافران اقصی نقاط کشور اقدامات گسترده‌ای انجام گرفته است.

الهیتبار افزود: ستاد تسهیلات سفر نوروزی استان تمام فضاهای اقامتی، دیدنی و گردشگری را برای پذیرش گردشگران آمادهسازی کرده است تا مسافران ایام خوشی را در همدان بگذرانند.

وی ابراز کرد: امیدواریم با ارائه خدمات مطلوب به مسافران، همدان که اکنون به عنوان استان مسیر مورد توجه گردشگران است به عنوان مسیر مقصد برای گردشگری انتخاب شود.

در این آئین دانش‌اموزان همیاران پلیس، خودروها و موتورسواران یگانهای انتظامی، یگانهای عملیات شهریف هلال احمر، اورژانس ۱۱۵، اکیپ‌های گشت راهداری و حمل و نقل جادهای و امداد خودرو به اجرای رژه پرداختند.

 

منبع: تسنیم
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار