فرمانده نيروي انتظامي با اشاره به نزديک بودن ايام برگزاري انتخابات مجلس خبرگان رهبري و مجلس شوراي اسلامي گفت: انتخابات فرصتي براي نمايش اقتدار نظام است و ناجا براي برگزاري انتخاباتي امن، سالم و پرشور آمادگي کامل دارد.
کد خبر: ۱۴۷۹۲۵
تاریخ انتشار: ۲۹ آذر ۱۳۹۴ - ۰۷:۵۸ 20 December 2015
به گزارش تابناک ایلام، فرمانده نيروي انتظامي با اشاره به نزديک بودن ايام برگزاري انتخابات مجلس خبرگان رهبري و مجلس شوراي اسلامي گفت: انتخابات فرصتي براي نمايش اقتدار نظام است و ناجا براي برگزاري انتخاباتي امن، سالم و پرشور آمادگي کامل دارد.

 پايگاه خبري پليس سردار "حسين اشتري" در مراسم توديع و معارفه معاونان هماهنگ کننده و نيروي انساني ناجا و افتتاحيه دوره بصيرت معاونان و فرماندهان ضمن خير مقدم به فرماندهان ، مديران، معاونان و روساي پليس هاي تخصصي ناجا و همچنين مهماناني که از ارتش ، وزارت دفاع، سپاه و ستاد کل نيروهاي مسلح آمده اند و همچنين تسليت شهادت امام حسن عسگري (ع) و تبريک به مناسبت 9 ربيع آغاز امامت امام زمان (عج) گفت: ان شاءالله همگي سرباز واقعي حضرت ولي عصر (عج) باشيم و با تبعيت از مقام معظم رهبري ولي امر مسلمين، عشق ، ارادت و سر سپردگي خود را به حضرت حجت (عج) نشان دهيم.

وي افزود: در شرايط کنوني که ناامني هايي در منطقه وجود دارد و گروهک هاي تروريستي چون داعش در کشورهاي همسايه اقداماتي را انجام مي دهند امنيت مطلوبي در کشور حاکم است.

فرمانده نيروي انتظامي تصريح کرد: امنيت مطلوب و مثال زدني جمهوري اسلامي ايران نتيجه مديريت، تدابير و رهنمودهاي مقام معظم رهبري (مدظله العالي)، انسجام ملي و مردمي و هوشياري نيروهاي نظامي، انتظامي و امنيتي است.

وي همچنين با بيان اينکه وجود پربرکت مقام معظم رهبري مشکل اصلي جريانات معارض مي باشد با تشريح نظر يکي از استراتژيست هاي منطقه در خصوص مقام معظم رهبري که همچون پدري به فکر کل جوانان جهان مي باشد، تاکيد کرد: احراز آمادگي کامل و بصيرت افزايي همه مديران نظام نسبت به تهديدات يک ضرورت مي باشد.

آمادگي کامل پليس براي مقابله با برهم زندگان نظم و امنيت

وي بيان کرد: سازمان نيروي انتظامي وظيفه ايجاد نظم و امنيت و پاسداري از امنيت و ارزش هاي اسلامي را عهده دار است و با تمام وجود آمادگي مقابله با برهم زندگان نظم را داريم.

سردار اشتري تأکيد کرد: هرگونه تحرک مخلان نظم و امنيت رصد مي شود و در لحظه به مخلان پاسخ خواهيم داد.

عالي ترين مقام انتظامي کشور خاطر نشان کرد: در مرزها اشراف اطلاعاتي خوبي داريم و البته اين اشراف اطلاعاتي بايد هر لحظه ارتقاء يابد.

وي ادامه داد : اشراف اطلاعاتي چه در فضاي حقيقي و چه در فضاي مجازي و اقدامات پيشدستانه و پيشگيرانه در زمان مناسب و به موقع، اولويت ناجا است.

تأمين امنيت و نظم انتخابات براي ناجا يک اولويت مهم و اساسي

فرمانده نيروي انتظامي در ادامه با بيان اينکه در آستانه برگزاري انتخابات مجلس شوراي اسلامي و مجلس خبرگان رهبري هستيم گفت: با نزديک شدن به انتخابات، فضاي کشور به سمت فضاي سياسي سوق پيدا مي کند و انتخابات فرصتي براي نمايش اقتدار نظام و نمايش مشارکت مردم در مديريت کشور است.

وي تأکيد کرد: نيروي انتظامي در راستاي برگزاري انتخاباتي سالم ، امن و پرشور آمادگي کامل دارد و تأمين امنيت و نظم انتخابات براي ناجا يک اولويت مهم و اساسي است.

اين مقام عالي انتظامي عنوان کرد: بايد با استفاده از تجربيات برگزاري انتخابات دوره هاي گذشته در راستاي هر چه بهتر برگزار شدن انتخابات اين دوره نيز تلاش کنيم. نيروي انتظامي چون سال هاي گذشته با آمادگي کامل در راستاي برگزاري انتخابات آرام ، امن و باشکوه تلاش خواهد کرد و با تمام وجود از ظرفيت خود بهره خواهد برد.

فرمانده نيروي انتظامي در ادامه با اشاره به افتتاحيه دوره بصيرت 94 فرماندهان و معاونان ناجا، گفت: وجود مقام معظم رهبري (مدظله العالي) براي نظام و کشور افتخار و موهبت است و بصيرت يعني حرکت در سايه فرمان و دستور مقام عظماي ولايت .

وي اضافه کرد: بايد در عرصه هاي مختلف اعم از سياسي، اجتماعي، اقتصادي ، فرهنگي و نظامي آمادگي و بصيرت لازم و کافي را داشته و در حوزه هاي امنيتي نيز سرآمد باشيم.

سردار اشتري در بخش ديگري از سخنان خود ادامه داد : در دو محور درون و برون سازماني نيز بايد اولويت هايي را در نظر بگيريم. در موقعيت بيروني حفظ و اقتدار سازماني ، توسعه و تعامل با ساير نهادها به خصوص نيروهايي چون بسيج، سپاه و ارتش مد نظر است.

عالي ترين مقام انتظامي کشور تأکيد کرد: بايد از همه ظرفيت هاي موجود بر اساس تعامل در راستاي اقتدار ناجا استفاده شود.

وي ادامه داد : در حوزه درون سازماني نيز تعامل خوب و سازنده فرماندهان با زيرمجموعه خود، رسيدگي به معيشت و حل مشکلات و صيانت از کارکنان بايد جزء رويکردهاي اساسي باشد. صيانت از کارکنان يکي از دغدغه هاي اصلي ماست و هماهنگي حوزه هاي مختلف در اين راستا يک ضرروت است.

فرمانده نيروي انتظامي در ادامه با اشاره به افتتاح دوره بصيرت، گفت: مقام معظم رهبري (مدظله العالي) در ديدار با فرماندهان گردان هاي بسيج فرمودند: " بصيرت اين است که انسان حقايقي را بداند؛ جايگاه خودش ، جايگاه کشورش ، جايگاه ملتش ، منطق انقلاب را ، آن خط مستقيم و صراطي که امام در کشور ترسيم کردند، جايگاه اينها را بداند اين بصيرت است. "

وي ادامه داد : فرمايش رهبر معظم انقلاب در خصوص بصيرت کامل ترين نقشه راه است و بايد در پاسداشت دستاوردهاي انقلاب و ارزش هاي اسلامي هميشه با بصيرت ، حرکت کنيم .

تشکر سردار اشتري از تلاش کارکنان ناجا در راهپيمايي ميليوني اربعين

سردار اشتري در ادامه با اشاره به اقدامات ارزنده قرارگاه اربعين در راستاي برگزاري راهپيمايي ميليوني اربعين حسيني خاطر نشان کرد: در اينجا لازم مي دانم از همکاري و تلاش کليه کارکنان نيروي انتظامي و همکاري استانداران خوزستان و ايلام و مردم خوب اين دو استان تشکر کنم.

وي بيان کرد: ناجا عهده دار کميته نظم و امنيت در مراسم اربعين حسيني بود و با تلاش همه کارکنان به خوبي در اين مسئوليت ايفاي نقش کرد و در آينده اي نزديک در برنامه اي تحت عنوان خادمين " اربعين حسيني " از زحمت کشان اين عرصه تقدير خواهد شد.

عالي ترين مقام انتظامي کشور در پايان با اشاره به مراسم توديع و معارفه معاونان هماهنگ کننده و نيروي انساني ناجا عنوان کرد: از  تلاش هاي صادقانه سردار "تشکري " به عنوان معاون هماهنگ کننده ناجا تشکر مي کنم. انصافا ايشان صادقانه و خالصانه در راستاي ايفاي نقش و مسئوليت شان تلاش کردند.

وي با معرفي سردار دکتر " ايوب سليماني" به عنوان معاون هماهنگ کننده جديد ناجا ادامه داد: سردار سليماني برادري ارزشي، ولايي، خوش نام و اهل تعامل هستند و با پيگيري هاي مختلف اين امکان براي ناجا ميسر شد که از توانايي هاي ايشان بهره ببريم .

فرمانده نيروي انتظامي همچنين با اشاره به خدمات شايسته سردار «تقي عصار» در نيروي انتظامي گفت: سردار عصار نيرويي متدين ، پرکار و دلسوز بودند .

وي با اشاره به فعاليت سردار «محمد زارعي» به عنوان معاون نيروي انساني گفت: سردار زارعي در معاونت حقوقي و امور مجلس ناجا خدمات شايسته اي ارائه دادند و معتقديم به عنوان معاون نيروي انساني در راستاي پيشرفت سازمان تلاش خواهند کرد.

گفتني است، حکم انتصاب معاونان جديد هماهنگ کننده و نيروي انساني ناجا و همچنين حکم تقدير از خدمات شايسته سردار تشکري معاون هماهنگ کننده ناجا و سردار عصار معاون نيروي انساني نيز در اين مراسم توسط رئيس بازرسي ناجا قرائت شد./پ

منبع: پایگاه خبری پلیس ایران

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار