معاون شهری بنیاد مسکن کشور در بازدید از پروژ های این بنیاد در قزوین گفت: مسکن مهر در شهرهای بالای ۲۵ هزار نفر جمعیت در حال اتمام و واگذاری است و امسال جشن واگذاری آنها را برگزار می کنیم.
کد خبر: ۱۴۷۹۰۳
تاریخ انتشار: ۲۸ آذر ۱۳۹۴ - ۲۲:۲۳ 19 December 2015

تابناک آذربایجان غربی: حق شناس از استان قزوین به‌عنوان استانی موفق در اجرای طرح مسکن شهری یادکرد و گفت: اولین جشن مسکن مهر را در شهر قزوین برگزار خواهیمکرد.
وی سهم مسکن مهر در استان قزوین را پنج هزار و ۶۵۴ واحد اعلام کرد که به‌زودی جشن واگذاری آنها 
برگزار می شود.
بگفته ی معاون شهری بنیاد مسکن کشور ، در حال حاضر بیش از یک هزار شهر بالای ۲۵ هزار نفر جمعیت داریم که ۳۴۷ هزار واحد سهم بنیاد برای احداث مسکن است که تاکنون ۳۰۰ هزار واحد ساخته‌شده است.
جواد حق‌شناس گفت: ۲۸۶ هزار واحد آن تاکنون تحویل‌ داده شده است.
وی اضافه کرد: ۴۷ هزار واحد مسکن مهر با بیش از ۵۰ درصد پیشرفت در دست ساخت است که امسال تکمیل خواهد شد.
حق‌شناس همچنین از مشارکت بنیاد مسکن در نوسازی و بهسازی بافت فرسوده خبر داد و گفت: و در این زمینه با وزارت تعاون و رفاه و بهزیستی و کمیته امداد تفاهم نامه امضا شده است.
وی اضافه کرد: بنیاد مسکن تجربه موفقی در توسعه روستایی و شهری و نوسازی و بهسازی خانه‌های آسیب‌دیده از حوادث دارد که در نوسازی بخش فرسوده هم می‌تواند موفق عمل کند.
بگفته ی معاون شهری بنیاد مسکن کشور در بیش از یک هزار شهر بافت فرسوده وجود دارد که برای ۲۰۰ شهر طرح نوسازی و بهسازی ارائه‌شده است که در صورت تأمین اعتبار اجرایی خواهد شد.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار