ثقفی در جلسه شورای اداری شهرستان تکاب:
جلسه شورای اداری شهرستان تکاب به ریاست ایرج ثقفی فرماندار شهرستان تکاب و با حضور سایر اعضاء در فرمانداری شهرستان تکاب برگزار شد.
کد خبر: ۱۴۷۸۵۳
تاریخ انتشار: ۲۸ آذر ۱۳۹۴ - ۲۰:۲۳ 19 December 2015



به گزارشپایگاه اطلاع رسانی استانداری آذربایجان غربی به نقل ازروابط عمومی فرمانداری تکاب، ایرج ثقفی در جلسه شورای اداری شهرستان تکاب بر لزوم نگرش جدید به سیستم و نظام اداری در شهرستان تأکید و عدم بکارگیری خلاقیت و نوآوری در دستگاههای اداری را آفت ادارات دانست.

فرماندار شهرستان تکاب با تأکید بر تکریم ارباب رجوع و خدمتگذاری مسئولین به مردم خاطرنشان نمود: مدیران دستگاههای اجرائی شهرستان با بهره‌گیری از ابتکارات جدید مانع بروز کسالت،روزمرگی و تکرار امور در سطح ادارات تحت امر خود باشند.

وی با اشاره به شرایط اقلیمی و کوهستانی بودن منطقه، تعامل و همکاری نهادهای مسئول با دهیاران در تأمین مایحتاج اولیه از جمله تأمین سوخت در مناطق روستایی و صعب العبور را یادآورشد.

فرماندار شهرستان تکاب با اشاره به اهمیت انتخابات مجلس شورای اسلامی و خبرگان رهبری گفت: در برگزاری انتخابات، قانون فصل الخطاب است و در جهموری اسلامی ایران انتخابات باحضور گسترده مردم همواره قرین است.

ثقفی در ادامه با اشاره به وظایف نمایندگان در تصویب قوانین و نظارت بر اجرای آن افزود: دولت‌ها اجرا کننده برنامه‌ها و قوانینی هستند که از کانال مجلس عبورمی کند بنابراین شایسته است مردم با هوشیاری،آگاهی و حضور پرشور خود در جهت انتخاب نمایندگانی اصلح و قانونگرا اقدام نمایند.

وی در ادامه با اشاره به شروع فرآیند انتخابات افزود: وظیفه دولت برگزاری انتخابات است مجریان و دست‌اندرکاران برگزاری انتخابات، نباید تحت تاثیر تبلیغات، فشارهای سیاسی و حب و بغض‌ها عمل کنند، قانون‌گرایی و مهیا نمودن زمینه حضور حداکثری و پرشور مردم مهمترن وظیفه برگزار کنندگان انتخابات است.

فرماندار، به حضور حداکثری مردم شهرستان در انتخابات گذشته اشاره کرد و افزود: حوزه انتخابیه میاندوآب،تکاب و شاهیندژ در استان بعد از حوزه ارومیه بیشترین تعداد کاندیداها و نمایندگان را دارد بنابرین در این حوزه حساسیت تبلیغاتی زیادی وجود دارد.

نماینده عالی دولت در شهرستان افزود: لازم است مسئولین شهرستان در فضایی سرشار از امید و نشاط و با خویشتن داری و رعایت اصل بی طرفی در انتخابات، به وظایف قانونی خود پرداخته و انرژی خود را صرف انجام وظایف محوله نمایند.

در ادامه ماموستا مرادی امام جمعه اهل سنت شهرستان تکاب با تبریک فرارسیدن ماه ربیع الاول و ولادت حضرت محمد (ص) و با اشاره به حدیثی از خاتم الانبیاء، وجود حس مسئولیت پذیری در نهاد انسانها را امانت الهی دانست و از خدمات دستگاههای اجرائی شهرستان در راستای خدمتگذاری بیشتر به جامعه تقدیر نمود.

وی در ادامه پاسداری از انقلاب و ارکان نظام اسلامی و پیروی ازمقام معظم رهبری را مهمترین وظیفه مردم و مسئولین دانست.

در این جلسه رؤسای ادارات راه و شهرسازی و ناحیه سوخت گزارشی از عملکرد و فعالیت‌های مجموعه تحت مدیریت خود ارائه نمودند.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار