با همت یک نیکوکار اهل شهرستان لارستان و با حضور مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان فارس، کلنگ احداث پایگاه امداد و نجات بین شهری چهار برکه در محور لارستان – بندرعباس به زمین زده شد.
کد خبر: ۱۴۷۷۹۸
تاریخ انتشار: ۲۸ آذر ۱۳۹۴ - ۱۹:۲۸ 19 December 2015
 به گزارش تابناک هرمزگان، این پایگاه امداد و نجات بین شهری در کیلومتر 25 محور ترانزیتی لارستان – بندرعباس قرار دارد که فاز اول این پروژه شامل اتاق آماده عملیات ، انبار تجهیزات ، اتاق استراحت امدادگران ، اتاق مدیریت ، اتاق اسکان اضطراری ، موتور خانه ، پارکینگ و سرویس بهداشتی است.

این نیکوکاراهل شهرستان لارستان که خواست ناشناس بماند با پرداخت مبلغ دو میلیارد ریال هزینه های احداث این پایگاه را پرداخت کرد و قول داد فاز اول این پایگاه در یک برنامه زمان بندی چهار ماهه به بهره برداری برسد.

رئیس جمعیت هلال احمر لارستان در این زمینه گفت: محور ترانزیتی لارستان – بندر عباس در سال گذشته به عنوان یکی از 10 جاده حادثه خیز کشور اعلام شد و مسئولان محلی و استانی بر احداث پایگاه امداد جاده ای در این محور اتفاق نظر داشتند.

محسن زمانی با اشاره به پیگیری همزمان برای واگذاری یک قطعه زمین به مساحت دو و نیم هکتار از سوی منابع طبیعی به جمعیت هلال احمربرای احداث پایگاه امداد جاده ای افزود: با اخذ مجوزهای لازم و تهیه و تایید نقشه پایگاه ، یک خیّر نیک اندیش اهل لارستان برای احداث پایگاه و بهره برداری فاز اول آن در 300 متر مربع زیر بنا اعلام آمادگی کرد.

وی بیان کرد: در فاز دوم این پروژه، سالن آموزشی و مهمانسرای امدادگران در برنامه های آموزشی و نیز مکان استقرار بالگرد احداث خواهد شد.

زمانی اظهارداشت: امیدواریم با اتمام عملیات عمرانی این پایگاه چند منظوره به عنوان امداد جاده و امداد کوهستان و نیز همکاری جمعیت استان ، نیازمندی پایگاه در زمینه تجهیزات و نیروی انسانی رفع شود .
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار