مربی پیشکسوت و سازنده وزنه‌برداری مازندران گفت: فدراسیون نمی‌تواند برای مجمع انتخاباتی وزنه‌برداری مازندران تعیین تکلیف کند.
کد خبر: ۱۴۷۷۸۴
تاریخ انتشار: ۲۸ آذر ۱۳۹۴ - ۱۹:۲۰ 19 December 2015
محمد نوری امروز در حاشیه مسابقات لیگ برتر جوانان وزنه‌برداری کشور درباره اینکه ممکن است مجمع انتخاباتی هیئت وزنه‌برداری مازندران در موعد مقرر برگزار نشود و یا رئیس هیئت به صورت انتصابی تعیین شود با بیان اینکه فدراسیون حق دخالت درباره کاندیدای مجمع را ندارد، اظهار کرد: فدراسیون نمی‌تواند برای مجمع انتخاباتی مازندران تعیین تکلیف کند.

وی با اشاره به اینکه فدراسیون وزنه‌برداری برای تعیین رئیس هیئت تنها حق یک رای از 18 رای مجمع را دارد، افزود: فدراسیون عهده‌دار ریاست مجمع انتخاباتی هیئت است اما مجمع است که رئیس هیئت را انتخاب می‌کند و نمی‌تواند در مورد افراد کاندیدا تعیین تکلیف کند.

مربی پیشکسوت وزنه‌برداری مازندران با حمایت از رحیمی رئیس هیئت وزنه‌برداری مازندران گفت: در دوران رحیمی تحولات خوبی برای وزنه‌برداری استان انجام شد و نمونه بارز قهرمانی وزنه‌برداران مازندرانی در سه رده سنی قهرمانی کشور در سال 94 و اتنخاب برترین هیئت کشور در چندین سال متوالی بود.

نوری با بیان اینکه اختلاف فدراسیون با وزنه‌برداری مازندران موجب افت وزنه‌برداری کشور و به نوعی تیم ملی می‌شود، اظهار کرد: مازندران قطب و سرمایه وزنه‌برداری کشور و تضعیف این هیئت موجب ضعیف شدن تیم ملی می‌شود.

این مربی پیشکسوت با انتقاد از عملکرد وزنه‌برداران در مسابقات جهانی 2015 آمریکا افزود: دلیل ناکامی و عدم نتیجه‌گیری ملی‌پوشان وزنه‌برداری در آمریکا باید بررسی و تحلیل شود.

وی گفت: به طور حتم در کسب نتایج ضعیف و دورانتظار تیم ملی وزنه‌برداری در رقابت‌های جهانی آمریکا فدراسیون و کادر فنی باید پاسخگو باشند تا در مسابقات آینده بین‌المللی شاهد اینگونه نتایج برای وزنه‌برداری کشورمان نباشیم.

نوری در پایان برگزاری مسابقات لیگ را برای کشف استعداد و آمادگی وزنه‌برداران خوب عنوان و خاطرنشان کرد: این مسابقات باید طوری برنامه‌ریزی و کارشناسی شود تا استان‌ها در برگزاری لیگ وزنه‌برداری سهم داشته باشند و این مسابقات مختص به چند استان کشور نباشد.

فارس
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار