کد خبر: ۱۴۷۶۸۶
تاریخ انتشار: ۲۸ آذر ۱۳۹۴ - ۱۶:۰۸ 19 December 2015


مدیر آموزش و پرورش کرج گفت: دو طرح علمی - پژوهشی دانش آموزی این ناحیه از استان البرز به جشنواره کشوری خوارزمی 94راه یافته است.

وحید یعقوبی روز شنبه در گفت و گو با ایرنا افزود: از استان البرز مجموعا سه طرح دانش آموزی از سوی کارشناسان و داوران ستاد جشنواره خوارزمی برگزیده شد که دو طرح برگزیده دانش آموزان مربوط به ناحیه یک کرج است.

وی اظهار کرد: طرح استفاده از مو ، تفاله نیشکر و باکتریهای نفت جهت زدودن آلودگی های نفتی متعلق به علیرضا بلوریان و محمد امین حیدری کرجی است که توانست با کسب امتیاز بالا به جشنواره خوارزمی راه یابد.

وی بیان کرد: طرح تصفیه آلاینده زیست محیطی آلی - موجود در آب و خاک رس که متعلق به حمید آقا براری است نیز به این جشنواره کشوری راه پیدا کرد.

وی افتخار آفرینی دانش آموزان و معلمان این ناحیه در مسابقات علمی ، ورزشی ، پژوهشی و فرهنگی را در قالب جشنواره های مختلف را نشانه توانمندی و استعداد آنان دانست و یادآور شد: رشد فعالیت ها ی اقدام پژوهی در این ناحیه در چند سال اخیر روند خوبی داشته است.

یعقوبی ادامه داد: رشد کیفی سیستم آموزشی ، توجه معلمان به فعالیت های پژوهشی در تشویق دانش آموزان علاقمند به امور تحقیقاتی سبب شده که هر ساله شاهد رشد کیفی طرح های علمی دانش آموزان به خصوص در جشنواره خوارزمی باشیم.

وی از خانواده دانش آموزان نیز به عنوان مهمترین عامل حمایتی از دانش آموزان اهل تحقیق و پژوهش یاد کرد و خاطرنشان شد: تعامل خانه و مدرسه رشد کیفی فعالیت های آموزشی - علمی را در پی دارد که این مهم باید مورد توجه بیشتری به خصوص در بین دانش آموزان علاقمند و مستعد به امور پژوهشی قرار گیرد.

ناحیه یک کرج 50 هزار دانش آموز در پایه های مختلف تحصیلی دارد.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
وبگردی
آخرین اخبار