فرماندار شهرستان مرزی تایباد گفت: پایانه مرزی دوغارون از ساعت ۷ الی ۱۷ همه روزه و به صورت یکسره در ایام نوروز آماده پذیرش و میزبانی از مسافران نوروزی و زائران است.
کد خبر: ۱۴۷۴۶
تاریخ انتشار: ۲۷ اسفند ۱۳۹۳ - ۰۷:۵۲ 18 March 2015
به گزارش تابناک خراسان رضوی به نقل از مهر، حسین شرافتی راد در حاشیه برپایی جلسه ستاد خدمات سفر شهرستان در جمع خبرنگاران اظهار کرد: با توجه به اقدامات انجام شده طی ماه گذشته شهرستان مرزی تایباد آماده پذیرایی از مسافران نوروزی در ایام نوروزی است است.

وی با بیان اینکه در این راستا نسبت به ترمیم پیاده روی های سطح شهر، لکه گیری آسفالت، شستشوی جداول و نظافت عمومی و همچنین آماده سازی پارک ها و بوستان های شهر اقدام شده است افزود: امیدوارم مجموعه تمهیدات انجام شده برای مسافران نوروزی خاطره ای خوش از این شهرستان به همراه داشته باشد.

وی با بیان اینکه نشاط اجتماعی با ارایه خدمات مطلوب و تکریم شهروندان امری ضروری است ادامه داد: شورای امداد و نجات شهرستان تایباد در ایام تعطیلات فعال بوده و نسبت به آماده سازی اماکن تاریخی و گردشگری این شهرستان نیز جهت بازدید مسافران اقدام شده است.

فرماندار تایباد گفت: همچنین در زمینه ارایه خدمات بهداشتی نیز تمهیدات لازم به منظور حضور پزشکان متخصص در تمامی رشته ها به صورت کشیک در بیمارستان خاتم الانبیاء اندیشیده شده است.

وی افزود : با توجه با اینکه ایام نوروز مقارن با دهه فاطمیه می باشد برنامه های فرهنگی متعددی با همین محور برای اجرا در سطح شهرستان در نظر گرفته شده است.

فرماندار تایباد یادآور شد: همچنین در ایام نوروز تیم های بازرسی در راستای سرکشی و نظارت بر واحد های ارایه دهنده خدمات فعال خواهند بود.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار