مسعود دشوارگر مدیر عامل شرکت غله و خدمات بازرگانی منطقه شش از روند عملیات احداث پروژه سیلوی 100هزار تنی در شهرک صنعتی بندرعباس بازدید کرد.
کد خبر: ۱۴۷۱۷۳
تاریخ انتشار: ۲۷ آذر ۱۳۹۴ - ۲۳:۵۵ 18 December 2015
به گزارش تابناک هرمزگان، دشوارگر گفت : با توجه به ضرورت ذخیره سازی استاندارد گندم در سیلوهای مکانیزه و اهمیت این موضوع که اسکله شهید رجایی بندرعباس شاهراه ورود گندم به کشوراست،استان هرمزگان نیاز مبرم به ظرفیت ذخیره سازی داشته که متاسفانه تاکنون از وجود حتی یک سیلو جهت نگهداری استاندارد گندم محروم مانده است.

 مدیر عامل شرکت غله منطقه شش تصریح کرد:با حمایت مسئولین استان و شرکت مادر تخصصی بازرگانی دولتی ایران فاز اول سیلوی 100هزار تنی بندرعباس با ظرفیت 50هزار تن بصورت کندو در حال اجرا است.

 دشوارگر همچنین در جریان  بازدید سرزده از تعدادی از نانوائیهای سطح شهربندرعباس گفت: وضعیت تولید آرد استان خوب وتمام تلاش کارخانجات آرد استان تولید با کیفیت و رضایت مشتری است.

وی  با بیان اینکه تنها عامل کیفیت خوب نان آرد نیست، افزود: درصد قابل توجهی از بهبودکیفیت نان به مهارت نانوا، شرایط عمل آوری خمیر بستگی دارد و لزوم گذراندن آموزشهای تخصصی در این زمینه در افزایش کیفیت نان تاثیرگذار خواهد بود.

گزارش دیگری حاکیست، مدیر عامل شرکت غله و خدمات بازرگانی منطقه شش از کارخانجات آرد سازی بندرعباس بازدید کرد و ضمن گفت و گو با مسئولین این کارخانجات از بخش‌های مختلف و خطوط تولید آنها بازدید کرد.

دشوارگر با اشاره به اهمیت تولید آرد با استفاده از  تکنولوژی در صنایع آرد سازی گفت:آرد از ضروریات مورد نیاز زندگی مردم است و به همین دلیل روند تولید و تکنولوژی آن بسیار حائز اهمیت است.

مدیر عامل شرکت غله منطقه شش کشور عنوان کرد کارخانجات ما از لحاظ مکانیزه و رعایت مسائل بهداشتی و چرخش کاری، کارخانه‌های منظم و مهندسی شده است و این کارخانجات با توجه به جمعیتی که در جنوب کشور وجود دارد آرد منظم و در نهایت درجه یک و بهداشتی تولید می‌کنند که حمایت و پشتیبانی از آنها ضروری است.

گفتنی است قنبری مدیرعامل شرکت مادرتخصصی بازرگانی دولتی ایران در سفر به بندرعباس ضمن بازدید از نخستین سیلوی 100000 تنی در حال ساخت استان تصریح کرد در خرداد ماه سال آینده اول این سیلو به ظرفیت 000/50 تن  به بهره برداری خواهد رسید.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار