کد خبر: ۱۴۶۹۷
تاریخ انتشار: ۲۵ اسفند ۱۳۹۳ - ۲۳:۵۹ 16 March 2015

به گزارش تابناک فارس و به نقل از شبستان ،عبدالکریم جامع، مدیرکل هواشناسی استان فارس با اشاره به اینکه از اواسط وقت فردا سه شنبه (26اسفند) یک سیستم بارشی استان فارس را تحت تاثیر قرار می دهد گفت: این سامانه حداقل تا روزهای یکشنبه دوم فرودین 94 تا دوشنبه سوم فرودین 94 در سطح استان فارس مستقر است.

وی با بیان اینکه این سامانه بارشی با رگبار، رعد و برق، احتمال تگرگ و وزش باد شدید همراه خواهد بود، اظهار داشت: در نواحی شمالی و سردسیر بصورت برف است و احتمال آب گرفتگی مناطق و در برخی نقاط جاری شدن سیل پیش بینی شده است.

مدیرکل هواشناسی استان فارس، با اعلام این مطلب که فعالیت این سامانه بارشی در استان را ستاد مدیریت بحران استانداری فارس گزارش داده ایم، افزود: به تمامی شهرداری ها، فرمانداری ها و تمامی مبادی ذی صلاح در خصوص فعالیت این سامانه قوی اطلاع رسانی شده و تا 15 فرودین ماه سال 94 بارندگی های خوبی در سطح استان شاهد خواهیم بود.

جامع، در پایان با اشاره به نکته که این در سه تا چهار رو اول سال جدید در شهر شیراز بارندگی خواهیم داشت، گفت: مسافران نوروزی شهر شیراز باید تمهیدات خاص برای این رویداد جوی آماده کرده تا شاهد مشکلات این عزیزان در این شرایط جوی نباشیم.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار