کد خبر: ۱۴۶۸۴
تاریخ انتشار: ۲۵ اسفند ۱۳۹۳ - ۲۳:۱۹ 16 March 2015
دیر حوزه هنری مازندران، از جمله برنامه های آینده حوزه هنری را پرداختن به تولید دانشنامه مازندران عنوان کرد.
به گزارش خبرنگار مهر، سینا دلشادی بعد ازظهر دوشنبه در نشست خبری تشریح برنامه ها و فعالیت یکسال اخیر حوزه هنری،  اظهار داشت: همه ما برای اعتلای کشور و نظام کار می کنیم و برای آینده برنامه ریزی مشترکی خواهیم داشت.

مدیر حوزه هنری مازندران با بیان اینکه با تشکیل کارگروه مشترک هنر، حوزه هنری و رسانه می توان ظرفیتهای مشترکی برای خدمت به فرهنگ استان و کشور به کار گرفت افزود: در این زمینه بحث  مالی و پولی چندانی هم نیاز نیست.

کارگروه هنر و رسانه راه اندازی شود

وی تصریح کرد: رسانه ها اگر با زبان هنر آشنا باشند و از زبان هنر کمک بگیرند به راحتی می توان به جامعه و مردم کمک کرد.

دلشادی از رسانه ها خواست تا در راه اندازی کارگروه هنر فعالیت بیشتری داشته باشندو رویکرد بومی و محلی در برنامه های سال آینده هم اجرا شود.

مدیر حوزه هنری مازندران مهمترین اتفاق حوزه هنری در سال ۹۳ را برگزاری کرسی آزاد اندیشی برشمرد و گفت:در سال ۹۴ این برنامه ادامه خواهد داشت و ترویج فرهنگ کرسی آزاد اندیشی بدون کمک رسانه ها امکان پذیر نیست.

دلشادی تصریح کرد: آنچه در دهه فجر به ما اعلام شده این است که در کل کشور یک بسیج عمومی برای این رخداد بزرگ تشکیل شود تا هنر با رویکرد انقلاب اسلامی به جامعه معرفی شود.

وی با بیان این که مازندران از پیشینه قومی و فرهنگی درخشانی برخوردار است ابراز داشت : حوزه هنری سعی داشته تا از تمام ظرفیتهای بومی و فرهنگی مازندران استفاده کند و استفاده از این ظرفیتهای دیار علویان در دستور کار ما قرار گرفته است و با نگاهی به برنامه های سال ۹۳ رنگ و بوی بومی در همه آنها مشهود است.

وی گفت :ذر سال آینده حماسه ششم بهمن آمل در اولویت قرار دارد و از این که تاکنون به این حماسه فرهنگی استانی پرداخت نشده جای تاسف دارد.

مدیر حوزه هنری مازندران با اشاره به این که فرهنگ ایثار و شهادت در استان موج می زند گفت: اما در این مقوله فرهنگی متاسفانه حق آن درست ادا نشده است.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار