مدیر روابط عمومی مرکز اورژانس تهران گفت: عوامل اورژانس تهران در 24 ساعت گذشته 517 مصدوم را به مراکز درمانی منتقل کردند.
کد خبر: ۱۴۶۶۱
تاریخ انتشار: ۲۵ اسفند ۱۳۹۳ - ۱۹:۲۰ 16 March 2015
حسن عباسی در گفت و گو با ایرنا اظهار کرد: تکنیسین های اورژانس تهران در 24 ساعت گذشته یک هزار و 581 ماموریت امدادی و پزشکی را در سطح شهر انجام دادند.

وی افزود: سوانح رانندگی، مشکلات قلبی و تنفسی، سقوط از ارتفاع، سوختگی، مسمومیت دارویی و خوراکی و همچنین مسمومیت با گازهای استنشاقی از جمله حوادث مهم شهر تهران در 24 ساعت گذشته بود.

مدیر روابط عمومی اورژانس تهران تصریح کرد: عوامل اورژانس تهران دراین مدت به 225 بیمار قلبی و 151 بیمار تنفسی ، 18 مورد سقوط از ارتفاع ، 13 مصدوم سوختگی، 31 مسموم خوراکی و دارویی و 7 مسموم گازگرفتگی نیز خدمت رسانی کردند.

وی همچنین تعداد مصدومان ناشی از حوادث رانندگی شهر تهران در 24 ساعت گذشته را 231 نفر اعلام کرد.

عباسی افزود: 905 شهروند دیگر در سایر موارد از جمله سکته مغزی، سردرد، شکم درد و بی حالی از عوامل اورژانس تهران خدمات پزشکی دریافت کردند.

 

** اقدامات ویژه در آیین شب چهارشنبه آخرسال

سخنگوی اورژانس تهران همچنین به برگزاری آیین چهارشنبه آخر سال اشاره کرد و گفت: فردا (سه شنبه) از ساعت 14 تا یک بامداد 100 دستگاه آمبولانس در 100 نقطه شهر تهران مستقر می شوند.

وی اضافه کرد: مرکز اورژانس تهران فردا تا پاسی از شب با تمام امکانات و تجهیزات مشغول خدمات رسانی می شود تا به مصدومان احتمالی فردا شب خدمات رسانی کند.

منبع: ايرنا
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار