فرماندار چالوس با تاکید بر مدیریت صحیح به طرح‌های بهداشتی غرب استان، گفت: مراکز بهداشتی چالوس با کمبود واکسن آنفلوآنزا روبه‌رو است.
کد خبر: ۱۴۶۵۹۷
تاریخ انتشار: ۲۶ آذر ۱۳۹۴ - ۱۸:۰۹ 17 December 2015
به گزارش تابناک مازندران، محمد ناصر زندی امروز در جلسه کارگروه سلامت شهرستان، اظهار داشت: در مدارسی که مدیریت آنها بر عهده بانوان بوده، رشد آموزشی و مدیریت آن بیشتر از مدارس پسرانه است.

وی افزود: انتخاب مدیران شهرستانی با مدیران کل بوده که نیاز است مدیران کل از حضور بانوان در راس ادارات استفاده کنند.

وی گفت: نیاز است دانشگاه علوم پزشکی استان واکسن آنفولانزا را هر چه سریع‌تر به شهرستان ارسال دارد.

فرماندار چالوس گفت: با توجه به آغاز فصل سرما و تغیر شرایط آب و هوایی، نیاز است مدیران ادارات و نهادها از آمادگی کامل برخوردار باشند.

زند ی بیان کرد: افزایش عوارضی آزاد راه تهران -  شمال ظلم بر بومیان بوده و نیاز است با نامه ای که وزارت راه و شهرسازی داده، پلاک بومی‌ها 50 درصد عوارض را پرداخت کنند.

مدیرکل امور بانوان و خانواده استانداری مازندران نیز در این نشست با اشاره به اینکه در شهرستان چالوس از توان مدیریت بانوان در راس ادارات و نهادها به خوبی استفاده نشده است، گفت: توان مدیریتی بانوان غرب مازندران در ادارات استفاده شود.

مریم جمشیدی گفت: فلسفه حضور ما در شهرستان‌ها این بوده که همه به توانمندی بانوان باور کنند. هیچ جامعه ای نمی‌تواند پیشرفت کتد تا زمانی که جنسیت را یک گیت می‌داند و بانوان از استعدادهای بالایی برخوردار است.

وی تصریح کرد: تا زمانی که ادارات و نهادها با مشاوران بانوان تعامل نداشته باشند نمی‌توانیم اجرای برنامه‌ها را به صورت مدون انجام دهیم.

جمشیدی گفت: از زمانی که مسئولیت این بخش را گرفتیم این جایگاه تشریفاتی نبوده و متاسفانه در شهرستان‌ها ازتوان و استعداد بانوان به خوبس استفاده نشد و هنوز سهم زنان ما در مدیریت اداری خیلی خیلی پایین است.

وی گفت: نیاز است مدیران ادارات و نهادها نیاز است و از معاونان و کارشناسان خود از بانوان استفاده کرد.
تسنیم
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار