پیست بین المللی تاریک دره به عنوان تنها پیست اسکی استان همدان امروز چهارشنبه طی مراسمی بازگشایی شد.
کد خبر: ۱۴۶۵۱۹
تاریخ انتشار: ۲۶ آذر ۱۳۹۴ - ۱۵:۴۵ 17 December 2015

پیست بین المللی تاریک دره به عنوان تنها پیست اسکی استان همدان امروز چهارشنبه طی مراسمی بازگشایی شد.

به گزارش ایرنا ؛ مدیر روابط عمومی اداره کل ورزش و جوانان همدان در این باره گفت: بارش های بسیار خوب روزهای اخیر باعث انباشته شدن برف مناسب در مسیر پیست اسکی تاریک دره شد و براین اساس دست اندرکاران اقدام به بازگشایی پیست کردند.

حمدالله چاروسایی روز چهارشنبه در گفت و گو باخبرنگار ایرنا اظهار کرد: تمامی امکانات مورد نیاز برای حضور علاقه مندان به اسکی فراهم شده و می توانند از این پیست بین المللی کشور استفاده کنند.

وی بیان کرد: پیست اسکی تاریک دره به طور کامل تحت پوشش بیمه ورزشی قرار دارد و محدودیتی برای حضور اسکی بازان در این پیست نداریم.

چاروسایی خاطرنشان کرد: امسال با همکاری هیات اسکی استان همدان مسابقات و جشنواره های مختلف در پیست تاریک دره برگزار می شود.

وی بیان داشت: پیست بین المللی تاریک دره مقصد گردشگران زمستانی است و می توانند از این جاذبه توریستی ورزشی استان استفاده لازم را داشته باشند.

وی خاطرنشان کرد: این پیست در روزهای تعطیل هر هفته از ساعت 9 تا 16 آماده استفاده علاقه مندان به ورزش اسکی است.

پیست اسکی همدان سومین پیست مطرح کشور است و پس از شمشک و دیزین، پیست اسکی همدان به عنوان یکی از منحصر به فرد ترین مکانها به شمار می رود.

این پیست با یک هزار و 600 متر طول قابلیت برگزاری مسابقات اسکی روی چمن و برف را در تمام فصول سال دارد و تله سیژ این مجموعه با یکصد صندلی و یک هزار و 600 متر طول خط فعال شده که با راه اندازی این دستگاه وسعت پیست به 50 هکتار رسیده است.

مسیر دسترسی به این پیست اسکی تا مرکز شهر همدان نیز 10 کیلومتر است.


اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار