سرپرست فرماندهی انتظامی چرداول؛
سرپرست فرماندهی انتظامی چرداول از دستگیری چهار سارق احشام که اقدام به سرقت 80 راس دام در این شهرستان کرده بودند، خبر داد.
کد خبر: ۱۴۶۴۱۱
تاریخ انتشار: ۲۶ آذر ۱۳۹۴ - ۱۲:۵۳ 17 December 2015
به گزارش تابناک ایلام، سرپرست فرماندهی انتظامی چرداول از دستگیری چهار سارق احشام که اقدام به سرقت 80 راس دام در این شهرستان کرده بودند، خبر داد.
سرهنگ پرویز جعفری روز پنجشنبه در گفت وگو با خبرنگار ایرنا گفت: در پی وقوع دو فقره سرقت احشام در بخش های هلیلان و شباب از توابع این شهرستان، موضوع بصورت ویژه در دستور کار ماموران پلیس آگاهی قرارگرفت.
وی افزود: ماموران با انجام اقدامات فنی، بکارگیری شگردهای خاص پلیسی، کارهای اطلاعاتی و تحقیقات محلی توانستند به سرنخ هایی از این سرقت ها دست پیدا کنند.
سرهنگ جعفری ادامه داد: کاراگاهان پلیس آگاهی شهرستان پس از تحقیقات گسترده و گشت های شبانه روزی موفق به شناسایی سارقان احشام در بخش های هلیلان و شباب شدند و سپس با حکم مقام قضایی اقدام به دستگیری آنها کردند.
سرهنگ جعفری یادآور شد: سارقان در بازجویی های فنی اولیه به جرم خود مبنی بر سرقت احشام اعتراف کردند لذا با تکمیل پرونده، این افراد برای سیر مراحل قانونی تحویل مقام قضایی شدند.
سرپرست منطقه انتظامی شهرستان چرداول در مورد دیگر سرقت احشام در بخش هلیلان هم گفت: در این ارتباط نیز دو سارق که اهل و ساکن بخش حمیل از توابع شهرستان اسلام آباد هستند دستگیر شده و به بزه ارتکابی نیز اعتراف کردند با حکم قضایی روانه زندان مرکزی ایلام شدند.
وی با بیان اینکه از سارقان این دو فقره سرقت 80 راس دام کشف و به مال باختگان برگشت داده شد، تاکید کرد: به صاحبان احشام توصیه می شود جهت جلوگیری از سرقت نسبت به انجام اقدامات حفاظتی محل نگهداری احشام از قبیل استحکام دیوارها و نصب سیم خاردار و در صورت امکان دوربین های مدار بسته اقدام کنند.
شهرستان 67 هزار نفری چرداول به مرکزیت شهر سرابله در 35 کیلومتری ایلام قراردارد و دارای چهار بخش هلیلان، زاگرس، شباب و مرکزی است./پ

منبع: ايرنا
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار