عمران خودآموز؛
معاون فرهنگی و هنری اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی استان ایلام از اعلام آمادگی ٤٨٣ ناشر کشور برای شرکت در نهمین نمایشگاه سراسری کتاب ایلام خبر داد.
کد خبر: ۱۴۵۹۶۱
تاریخ انتشار: ۲۵ آذر ۱۳۹۴ - ۱۷:۳۲ 16 December 2015

به گزارش تابناک ایلام، معاون فرهنگی و هنری اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی استان ایلام از اعلام آمادگی ٤٨٣ ناشر کشور برای شرکت در نهمین نمایشگاه سراسری کتاب ایلام خبر داد.

عمران خودآموز در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا)، منطقه ایلام، اظهار کرد: این تعداد ناشر در سامانه موسسه نمایشگاه‌های فرهنگی ایران ثبت‌نام کرده‌اند و با توجه به فضای 3600 متری مکان نمایشگاه، بیشترین ناشران برای شرکت در این نمایشگاه انتخاب خواهند شد.

وی با بیان اینکه امکان حضور ناشران استان هم در نمایشگاه فراهم است افزود: هماهنگی برای حضور ناشران معتبر استان ایلام در این نمایشگاه انجام گرفته است.

خودآموز اضافه کرد: این نمایشگاه پس از وقفه‌ای سه ساله، سوم تا نهم دی ماه امسال با مشارکت دستگاه‌های عضو ستاد برگزاری نمایشگاه با استفاده از ظرفیت بخش خصوصی "موسسه مشکات ولیعصر" در سوله اداره کل غله استان برگزار خواهد شد.

معاون فرهنگی و هنری اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی ایلام یادآور شد: در حاشیه این نمایشگاه برنامه‌های جنبی نظیر برگزاری کارگاه‌های آموزشی و نشست تخصصی نقد کتاب برنامه‌ریزی شده است.

او در پایان بیان کرد: هشتمین نمایشگاه سراسری کتاب سال ٩١ در این استان برگزار شد و تا امسال به علت نبود تامین منابع مالی امکان برگزاری این نمایشگاه وجود نداشته است./پ

منبع: ایسنا
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار