رئیس شورای اسلامی شهر تبریز عنوان کرد؛
رئیس شورای اسلامی شهر تبریز با بیان اینکه بیکاری یکی از زمینه‌های ارتکاب جرائم است، گفت: برای مقابله با بیکاری روش‌هایی مانند سرمایه‌گذاری وجود دارد و در این زمینه شیوه‌نامه سرمایه‌گذاری تهیه شده است.
کد خبر: ۱۴۵۸۱۱
تاریخ انتشار: ۲۵ آذر ۱۳۹۴ - ۱۴:۳۴ 16 December 2015

به گزارش تابناک تبریز، شهرام دبیری در همایش ملی نگاهی نو به شهرسازی، امنیت و پیشگیری از جرم در فضاهای شهری، با بیان این مطلب خاطرنشان کرد: خوشبختانه هماهنگی میان مسئولان اجرایی، قضایی و انتظامی برای حمایت از زمینه های توسعه سرمایه‌گذاری در برنامه‌های مختلف شهر بارز است.

وی با تاکید بر اجرای صحیح طرح تفصیلی در شهر گفت: اگر برای جوانمان برنامه صحیحی در سطح شهر داشته باشیم به سمت کاهش جرائم و پیشگیری از آسیب‌های اجتماعی حرکت می‌کنیم و از یک سال گذشته حرکت مناسبی در سطح شهر تبریز با همکاری دادگستری آغاز شده است.

رییس شورای اسلامی شهر تبریز اظهار داشت:  امیدواریم با تلاش و همکاری میان مردم و مسئولان تبریز به جایگاه اولین‌ها که روزگاری متعلق به این شهر بود باز گردد.

وی با بیان اینکه شهر تبریز در مسیر جهانی شدن قرار دارد، اظهار داشت: خواهرخواندگی با شهرهای مختلف جهان و نیز قرار گرفتن اطلس جهانی در این شهر به سمت یک شهر جهانی در حال حرکت هستیم.

رئیس شورای اسلامی شهر تبریز با بیان اینکه جرم در کلانشهرها در زمینه شهرسازی وجود دارد، گفت: در حوزه‌های ساخت‌و‌ساز و مباحث ترافیکی مشکلات متعددی داریم که ناشی از معضلات فرهنگی است.

وی بیان کرد: باید زیرساخت‌هایی تهیه کنیم تا شهروندان با مشکل مواجه نشوند و در کنار این زیرساخت‌ها باید نظارت نیز جدی گرفته شود تا یک عادت صحیح شکل گیرد.

دبیری ادامه داد: نباید تصور کنیم که مردم کشورهای دیگر با فرهنگ‌تر از ما هستند بلکه این عنصر نظارت است که موجب رعایت قوانین شده و به مرور به یک عادت مبدل می‌شود.

وی اظهار داشت: برای موفقیت و برنامه‌ریزی صحیح نیازمند مشارکت مردم و حضور آنان در پای کار هستیم و امیدواریم این همایش از نظر علمی دستاوردهای خوبی داشته باشد.

دبیری تاکید کرد: همایش ملی نگاهی نو به شهرسازی، امنیت و پیشگیری از جرم در فضاهای شهری با ارائه پیشنهادی علمی می‌تواند راهکارهای مناسبی برای پیشگیری از جرائم در سطح شهر ارائه دهد.

رئیس شورای اسلامی شهر تبریز گفت: امیدواریم با تلاش و همکاری میان مردم و مسئولان تبریز به جایگاه اولین‌ها که روزگاری متعلق به این شهر بود بازگردد.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار