مدیرکل اوقاف و امور خیریه ایلام گفت: رسانه های گروهی اعم از رسانه ملی، خبرگزاری ها و مطبوعات محلی و سراسری اوقاف را در توسعه ، ترویج و احیای فرهنگ وقف در جامعه یاری کنند.
کد خبر: ۱۴۴۹۷۹
تاریخ انتشار: ۲۴ آذر ۱۳۹۴ - ۱۱:۴۵ 15 December 2015
مدیرکل اوقاف و امور خیریه ایلام گفت: رسانه های گروهی اعم از رسانه ملی، خبرگزاری ها و مطبوعات محلی و سراسری اوقاف را در توسعه ، ترویج و احیای فرهنگ وقف در جامعه یاری کنند.

به گزارش تابناک ایلام،حجت الاسلام حسن شهیدی روز سه شنبه به مناسبت هفته وقف در بازدید از خبرگزاری جمهوری اسلامی مرکز ایلام اظهار کرد: نقش عمومی رسانه ها در توسعه بیش از پیش این فریضه الهی در جامعه بی نظیر، موثر و کارآمد است.
وی با بیان اینکه فرهنگ وقف هنوز به جایگاه واقعی خود در این استان نرسیده است، افزود: با وجود اینکه انجام وقف در سال های اخیر در استان رشد داشته است ولی هنوز تا رسیدن به نقطه مطلوب فاصله زیادی وجود دارد.
شهیدی تاکید کرد: رسانه ها به عنوان عنصر تاثیر گذار جامعه باید برای توسعه فرهنگ وقف در استان ایلام بیش از پیش اهتمام داشته و در این زمینه با اطلاع رسانی مناسب مردم را برای انجام وقف ترغیب و تشویق کنند.
مدیرکل اوقاف و امور خیریه ایلام با تقدیر از تلاش های خبرگزاری جمهوری اسلامی (ایرنا) در انعکاس اخبار حوزه اوقاف و امور خیریه بویژه هفته وقف گفت: به منظور تجلیل از رسانه های فعال حوزه وقف همایش وقف و رسانه 30 آذر برگزار می شود و از رسانه های فعال در این حوزه تجلیل خواهد شد.
رئیس خبرگزاری جمهوری اسلامی مرکز ایلام نیز در این دیدار آمادگی این رسانه را برای تعامل و همکاری با اداره کل اوقاف و امور خیریه با هدف نهادینه شدن فرهنگ وقف در جامعه به عنوان فریضه الهی اعلام کرد.
مجید سلیمانی نژاد افزود: ایرنا مرکز ایلام در این زمینه اهتمام جدی دارد تا با اطلاع رسانی مناسب میزان اعتماد مردم به اوقاف را افزایش دهد تا به تناسب آن، ثبت وقف در این استان نیز گسترش یابد.
27 ماه صفر تا سوم ماه ربیع الاول به عنوان هفته وقف نامگذاری شده است./م

منبع: ايرنا
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار