فیلم کوتاه «بر تلک باز » به کارگردانی سجاد احمدبیگی توانست به جشنواره شهر باتمان کشور ترکیه که اختصاصی فیلمهای کردی است راه پیدا کند.
کد خبر: ۱۴۴۷۴۲
تاریخ انتشار: ۲۴ آذر ۱۳۹۴ - ۰۹:۰۷ 15 December 2015
به گزارش تابناک ایلام، یکی از آثار فیلم ساز برجسته ایلامی توانست توانست مجوز حضور در مرحله نهایی جشنواره فیلمهای کردی کشور ترکیه را به دست آورد.

خبرگزاری کردپرس گزارش داد: فیلم کوتاه «بر تلک باز » به کارگردانی سجاد احمدبیگی توانست به جشنواره شهر باتمان کشور ترکیه که اختصاصی فیلمهای کردی است راه پیدا کند.
ششمین دوره جشنواره فیلم های کردی باتمان ترکیه 26 تا 29 آذرماه جاری با حضور فیلم سازان برجسته ای از کشورهای مختلف جهان خصوصاً کشورهای ایران، عراق، سوریه و ترکیه در این کشور برگزار می شود.
فیلم کوتاه «بر تلک باز » که با موضوع اتفاقات و حوادث متأثر از جنگ و دفاع مقدس و همچنین احترام به محیط زیست است با کارگردانی سجاد احمدبیگی و نیز تهیه کنندگی انجمن سینمای جوان ایلام تا کنون توانسته است جوایز متعددی را کسب نماید.
این فیلم آبان ماه امسال نیز در چهاردهمین جشنواره فیلم کوتاه رجیو در ایتالیا به نمایش در آمد و همچنین اردیبهشت ماه امسال در نهمین جشنواره منطقه ای فیلم کوتاه در کنار 59 فیلم از استان های آذربایجان غربی، ایلام، کردستان، کرمانشاه و لرستان با موضوع آزاد در شهرستان بانه موفق به دریافت تندیس بهترین فیلم زیست محیطی و لوح تقدیر بهترین بازیگری نوجوان مرد شد.
فیلم برتلک باز که تلفیقی است از یک فیلم جنگی و محیط زیستی ، داستان پسربچه چوپانی را روایت می‌کند که مدتها به کار به دام انداختن پرندگان مشغول بوده تا اینکه روزی هنگام کار متوجه می‌شود که در میدان مین گیر افتاده است./پ

منبع: خبرگزاری کرد پرس

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار