استاندار کهگیلویه و بویراحمد از قول کمک 20 میلیارد ریالی معاون رئیس جمهور برای کمک به اجلاسیه شهدای کهگیلویه و بویراحمد خبر داد.
کد خبر: ۱۴۴۶۸۸
تاریخ انتشار: ۲۴ آذر ۱۳۹۴ - ۰۰:۰۱ 15 December 2015
استاندار کهگیلویه و بویراحمد از قول کمک 20 میلیارد ریالی معاون رئیس جمهور برای کمک به اجلاسیه شهدای کهگیلویه و بویراحمد خبر داد.

به گزارش خبرگزاری فارس از یاسوج، عصر امروز و با حضور اعضای شورای تأمین استان کهگیلویه و بویراحمد، استاندار و معاونین، فرمانده سپاه فتح و تعدادی از مدیران کل استانی و فرماندهان نظامی و انتظامی اولین نشست شورای سیاست‌گذاری ستاد اجرایی کنگره شهدای استان کهگیلویه و بویراحمد برگزار شد.

در این نشست سید موسی خادمی با بیان اینکه برگزاری کنگره شهدای استان کاری بزرگ در زمینه ترویج فرهنگ ایثار و شهادت است، اظهار کرد: در این خصوص زحمات زیادی کشیده شده و کارهای مقدماتی به خوبی انجام شده و اینک آمادگی اولیه در برگزاری مراسم وجود دارد.

استاندار کهگیلویه و بویراحمد بیان کرد: باید مدیران استان ما خدا را شاکر باشند که در دوره مدیریت آن‌ها چنین کار بزرگی در حال شکل‌گیری است.

وی گفت: هرچند که برگزاری کنگره کار سختی است اما اگر همراه با باور ترویج تفکر شهادت‌طلبی و ایثار در جامعه باشد بسیاری از کارها برای ما نه تنها سنگین نیست بلکه شیرین و آسان خواهند بود.

مسئول ارشد اجرایی در استان کهگیلویه و بویراحمد تصریح کرد: یکی از فرمایشات بسیار مهم مقام معظم رهبری در خصوص برگزاری کنگره شهدا همواره تأکید بر این نکته بوده که کنگره‌ها باید عمیق برگزار شود و کارها به صورت سطحی نباشد تا تأثیر خود را بر اقشار مختلف بگذارد.

خادمی افزود: باید بر همین اساس و با تکیه بر فرمایشات مقام معظم رهبری برنامه‌ها محتوای زیادی داشته باشند تا بتوانیم خروجی لازم را از این برنامه و کار بزرگ در استان داشته باشیم.

مسئول ارشد اجرایی در استان کهگیلویه و بویراحمد تصریح کرد: باید به قول آقا جواب‌های خوبی برای دیگران در این گونه برنامه‌ها داشته باشیم و از رهگذر برگزاری کنگره بزرگ، برای بهبود وضعیت استان استفاده کنیم.

استاندار کهگیلویه و بویراحمد در بخش دیگری از اظهارات خود در جمع دست‌اندرکاران برگزاری اجلاسیه بزرگ شهدای کهگیلویه و بویراحمد که با حضور بسیاری از مسئولان دستگاه‌های اجرایی و فرماندهان نظامی و انتظامی برگزار شد، افزود: باید از انرژی ذخیره شده شهدا استفاده کنیم و فرصت‌سازی لازم برای تقویت استان در زمینه‌های مختلف صورت گیرد.

خادمی سپس به برخی ملزومات برگزاری این اجلاسیه یا کنگره شهدا در استان کهگیلویه و بویراحمد اشاره کرد و گفت: باید گلزار مطهر و قبور شهدا را در استان بازسازی کنیم و این کار بهانه‌ای شود تا کارهای انجام نشده را در استان اجرایی و عملیاتی کنیم.

این مسئول یکی از مهم‌ترین دستاوردهایی که برگزاری کنگره شهدا دارد را دیدار مسئولان استانی پیش از برگزاری این کنگره با مقام معظم رهبری دانست و گفت: کلیپی از دیدار مسئولان استان چهارمحال و بختیاری را با مقام معظم رهبری مشاهده کردیم که تعارف خوبی از آن استان داشتند و ما نیز اطمینان داریم که حرف‌های بهتری برای استان از سوی آقا خواهیم داشت.

وی در ادامه با بیان این که نباید کارها و کمیته‌ها در برگزاری این اجلاسیه خیلی شلوغ شود، اظهار کرد: کمیته‌ها باید هر ماه یک بار و ستاد اصلی هر دو ماه یکبار جلسه داشته باشند و هر چه که به اجلاسیه نزدیک‌تر می‌شویم این نشست‌ها در مقاطع زمانی کمتری برگزار شود.

این مسئول به موضوعات مالی و تأمین اعتبارات برای برگزاری اجلاسیه اشاره کرد و گفت: به دنبال این هستیم که بخشی از آن را از محل اعتبارات ملی جذب کنیم.

خادمی تصریح کرد: در روزی که نوبخت معاون رئیس‌جمهور در استان حضور داشتند از وی قول کمک 20 میلیارد ریالی برای کنگره گرفتیم که قول مساعد برای کمک داد.

وی با درخواست از دستگاه‌ها برای مشارکت بیشتر در کمیته‌های برگزاری کنگره افزود: کمک‌های خوبی چه از نظر خودرو و خوابگاه و همچنین نیروی انسانی می‌توان از ادارات استان در راه برگزاری هر چه بهتر کنگره گرفت.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار