فرماندار دهلران؛
فرماندار دهلران از اختصاص چهار میلیارد و 500 میلیون ریال اعتبار برای بازسازی و بهسازی و ایجاد فضاهای رفاهی در بقعه متبرکه امامزاده ابراهیم قتال خبر داد.
کد خبر: ۱۴۴۶۳۶
تاریخ انتشار: ۲۴ آذر ۱۳۹۴ - ۰۷:۰۲ 15 December 2015
به گزارش تابناک ایلام، فرماندار دهلران از اختصاص چهار میلیارد و 500 میلیون ریال اعتبار برای بازسازی و بهسازی و ایجاد فضاهای رفاهی در بقعه متبرکه امامزاده ابراهیم قتال خبر داد.
امید علی سبزی روز دوشنبه در گفت وگو با ایرنا اظهار کرد: این اعتبار برای احداث پارکینگ، خرید و نصب وسایل تفریحی، سرویس بهداشتی و ایجاد استراحتگاه و آبرسانی هزینه می شود.
وی از تامین آب شرب مورد نیاز برای این بقعه متبرکه خبر داد و افزود: برای این منظور اعتباری بالغ بر 2 میلیارد و 500 میلیون ریال از محل اعتبارات میراث فرهنگی و اوقاف استان ایلام هزینه شده است.
فرماندار دهلران گفت: پیگیری برای ساخت مخزن ذخیره آب شرب این امامزاده نیز در دستور کار است که امیدواریم این ساخت مخزن نیز بزودی عملیاتی شود.
سبزی تاکید کرد: کار تسطیح 2 هکتار زمین برای ایجاد پارکینگ و توسعه مجتمع تفریحی اطراف این امامزاده در دستور کار است و بزودی با ساخت این اماکن مورد استفاده مردم آقرار خواهد گرفت.
وی گفت: نهالکاری اطراف امامزاده و توسعه فضای سبز آن نیز از جمله اقداماتی است که به جد دنبال می شود.
بقعة امامزاده در 12 کیلومتری جنوب غربی روستای بیشه دراز، در 50 کیلومتری غرب شهرستان دهلران و در نزدیکی مرز ایران و عراق، در منطقه‏ای به نام «نصریان» واقع شده است./پ

منبع: ايرنا
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار