رئیس شرکت پخش فرآورده های نفتی ناحیه چرداول و سیروان از توزیع پنج میلیون و 150 هزار لیتر نفت سفید و گازوئیل در این شهرستان ها خبر داد.
کد خبر: ۱۴۴۱۸۷
تاریخ انتشار: ۲۳ آذر ۱۳۹۴ - ۱۰:۵۷ 14 December 2015
رئیس شرکت پخش فرآورده های نفتی ناحیه چرداول و سیروان از توزیع پنج میلیون و 150 هزار لیتر نفت سفید و گازوئیل در این شهرستان ها خبر داد.

به گزارش تابناک ایلام ، سجاد شریفی روز دوشنبه گفت: از این میزان 83 هزار لیتر گازوئیل و باقی آن نفت سفید بوده که توسط 53 عامل فروش در این نواحی در میان مردم ساکن در مناطقی که هنوز گازرسانی نشده اند، توزیع شده است.

وی افزود: بدلیل برخورداری اکثریت مناطق شهرستان های چرداول و سیروان از نعمت گاز، توزیع فرآورده های نفتی در این مناطق از کاهش محسوسی نسبت به سال های گذشته برخوردار است ولی در مناطقی که فاقد گاز هستند توزیع نفت سفید افزایش داشته است.
شریفی یادآور شد: چهار جایگاه عرضه گاز CNG و پنج جایگاه عرضه فرآورده های سوختی نفت سفید، بنزین و گازوئیل هم اینک در این دو شهرستان فعالیت دارند.

وی با بیا اینکه در سطح استان ایلام حدود 400 دستگاه تانکر نفتکش فرآورده های سوختی را در میان جایگاه های توزیع می کنند، گفت: با تمهیدات اندیشیده شده در صورت برودت سرما و قطعی احتمالی شبکه گاز، مشکلی در خصوص توزیع نفت در شهرستان های سیروان و چرداول نداریم و مردم دغدغه ای در این خصوص نداشته باشند.

شریفی تاکید کرد: علاوه بر تامین سوخت مورد نیاز مردم، تامین و توزیع سوخت مراکز اداری، آموزشی، دانشگاهی، پروژه های عمرانی، شرکت های صنعتی، مرغداری ها، چاه های آب، موتورهای آب کشاورزی، ادوات کشاورزی همچون تراکتور و کمباین ها نیز توسط این شرکت صورت گرفته است.
منبع: ايرنا
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار