مسئول دبیرخانه کانون‌های فرهنگی و هنری مساجد استان ایلام از برگزاری جشنواره استانی نماز و رسانه در این استان خبر داد.
کد خبر: ۱۴۴۰۹۷
تاریخ انتشار: ۲۳ آذر ۱۳۹۴ - ۰۸:۳۱ 14 December 2015
 مسئول دبیرخانه کانون‌های فرهنگی و هنری مساجد استان ایلام از برگزاری جشنواره استانی نماز و رسانه در این استان خبر داد.

حجت الاسلام علی چراغی پور، مسئول دبیرخانه کانون‌های فرهنگی و هنری مساجد استان ایلام، صبح امروز(23 آذر)  اظهار کرد: این جشنواره با همکاری ستاد اقامه نماز اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی، دبیرخانه کانون‌های فرهنگی و هنری مساجد استان ایلام و خبرگزاری شبستان دفتر نمایندگی استان ایلام برگزار می‌شود.

 

وی، افزود: ترویج فرهنگ متعالی نماز در بین اقشار مختلف و همچنین به‌منظور ایجاد انگیزه در بین اهالی رسانه و گسترش فرهنگ نماز و تجلیل از فعالیت‌های صورت گرفته در این عرصه، جشنواره استانی نماز و رسانه از اهداف فبرگزاری این جشنواره است.

 

چراغی پور، موضوعات جشنواره را نماز و همدلی و همزبانی، نماز و مسائل و آسیب های اجتماعی، نماز و فرهنگ اسلامی و دینی، بعد فرهنگی نماز، ترویج فرهنگ نماز، مسجد و نماز، رسانه و ترویج فرهنگ نماز، نماز و سیاست، نماز، علم و تحصیل و بخش آزاد و عنوان کرد.

 

مسئول دبیرخانه کانون‌های فرهنگی و هنری مساجد استان ایلام، گفت: علاقه‌مندان به شرکت در این جشنواره می‌توانند آثار خود را در بخش‌های گزارش و خبر، مقاله، یادداشت،  مصاحبه تا 30 دی‌ماه سال جاری به دبیرخانه این جشنواره واقع در ایلام، انتهای خیابان پیروزی– مجتمع فرهنگی و هنری ارشاد اسلامی استان ایلام و یا به رایانامه shabestan.ilam@gmail.com   ارسال کنند.

 

وی، ابراز کرد: آثار ارسالی باید در بازه زمانی بهمن‌ماه سال 93 تا دی‌ماه سال 94 دریکی از نشریات محلی، روزنامه‌های سراسر دارای دفتر نمایندگی در استان و خبرگزاری‌ها و سایت‌های خبری و تحلیلی استان منتشرشده باشد.

 

چراغی پور، یادآور شد: هر فرد می‌تواند 3 اثر را با مشخصات کامل خود و به همراه معرفی‌نامه از نشریه و یا دفتر سرپرستی روزنامه و خبرگزاری‌ها و سایت‌های خبری و تحلیلی را در قالب‌های ذکرشده به دبیرخانه جشنواره ارسال کند.

 

مسئول دبیرخانه کانون‌های فرهنگی و هنری مساجد استان ایلام، خاطرنشان کرد: به برگزیدگان هر بخش جوایزی نفیسی اهدا می‌شود و در مراسمی با حضور مسئولان به مناسبت دهه مبارک فجر، از آنان تجلیل می‌شود.


منبع:شبستان 
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار