کد خبر: ۱۴۳۵۱
تاریخ انتشار: ۲۵ اسفند ۱۳۹۳ - ۰۲:۵۱ 16 March 2015
فرمانده سپاه امام رضا(ع) فردیس با بیان اینکه در طول سال ۳ همایش "خانواده خوب" با برنامه‌ها و سخنرانی‌های قابل قبول در پارک‌های شهرستان فردیس برگزار شد، گفت: رویکرد این همایش‌ها حول محور انسجام خانواده، مسائل فرهنگی و حجاب وعفاف بود.
به گزارش تسنیم سرهنگ مهدی فراهانی با بیان اینکه یادواره 500 شهید شهرستان فردیس برگزار شد، اظهار داشت: این یادواره با حضور پرشور مردم و مسئولین شهرستان فردیس و استان البرز برگزار شد که سومین یادواره شهدای شهرستان فردیس بود.
وی با اشاره به اینکه ما امروز هرچه داریم از وجود شهدا و از خود گذشتگی‌های آن‌ها است، خاطرنشان کرد: امیدواریم آنگونه که شایسته از خودگذشتگی‌های آن‌ها است بتوانیم گوشه‌ای از رشادت‌هایشان را با برگزاری این یادواره‌ها به نسل جوان انتقال دهیم.
فرمانده سپاه ناحیه امام رضا(ع) با اشاره به اینکه در سال جاری بیشتر برنامه‌های ما در حوزه فرهنگ بوده است، بیان کرد: بیشتر ما به سراغ مردم رفتیم و در طول سال سه مراسم "خانواده خوب" را در سطح شهرستان فردیس برگزار کردیم.
فراهانی با بیان اینکه مراسم "خانواده خوب" با برنامه‌های متنوع و سخنرانی‌های قابل قبول در پارک‌های شهرستان فردیس برگزار شد، گفت: رویکرد این مراسم‌ها حول محور انسجام خانواده، مسائل فرهنگی و حجاب وعفاف بود و راه حل‌هایی نیز برای معضلات فرهنگی جامعه ارائه شد.
فرمانده سپاه ناحیه فردیس با اشاره به اینکه در اسفندماه سه یادواره شهدا برگزار کرده‌ایم، گفت: به طور متوسط در طول سال هر ماه یک یادواره شهدا توسط حوزه‌های بسیج شهرستان فردیس برگزار شده است.
وی با بیان اینکه ما هرچه می‌توانیم باید تلاش کنیم تا نسل فعلی که جنگ را درک نکرده‌اند با شهدا و آرمان آن‌ها آشنا شوند، اظهار داشت: برای نسل جوان امروز ما لازم است که با فضای هشت سال دفاع مقدس آشنا شوند تا متوجه شوند که شهدا چقدر از خودگذشتگی نشان داده‌اند.


اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
وبگردی
آخرین اخبار