کد خبر: ۱۴۱۲۹۹
تاریخ انتشار: ۱۷ آذر ۱۳۹۴ - ۰۸:۱۵ 08 December 2015
شکارچیان یکی از مأمورین یگان حفاظت اداره مهاباد را زخمی کردند

به گزارش رضا سلیمانی خبرنگار خبرگزاری تابناک آذربایجان غربی:رئیس اداره حفاظت محیط زیست مهاباد از مصدوم شدن یکی از مامورین یگان حفاظت اداره در جریان ماموریت خبرداد.

حسینیرئیس اداره حفاظت محیط زیست مهاباد گفت: در جریان مأموریت گشت وکنترل یگان حفاظت در ارتفاعات جنوبی مهاباد ومسیر جاده مهاباد – پسوه جهت جلوگیری ازتخلفات احتمالی شکار وصید « خبات هاشمی » از مأمورین این اداره در جریان درگیری شکارچیان با مأمورین از ناحیه صورت وچشم دچار صدمه وتروما گردیده است.

حسینی از شناسایی دو نفر از عاملین خبر داد و گفت پرونده قضایی مربوطه تشکیل وهماهنگی های لازم با دادستان وسایر ارگانهای مربوطه انجام گردیده است.

وی اظهار داشت در جریان این مأموریت یک قبضه اسلحه غیرمجاز ،یک قبضه اسلحه مجاز نیز کشف وضبط شد.

هشدار فرماندار مهاباد به مسئولان اداره کل راه و شهرسازی

روز یکشنبه « مورخ 15 آذر ماه 94 » ، با بارش برف و وزش باد و کولاک ، عبور و مرور در داخل شهر و محورهای مواصلاتی با کندی مواجه شد که در محور مهاباد به ارومیه حد فاصل سه راه دارلک تا پادگان شهید بروجردی موجب مسدود شدن مسیر شد که در نتیجه تعداد بیش از 400 خودرو در برف گیر کرده بودند که با حضور اکیپهای راهداری و هلال احمر ، فرماندهی انتظامی شهرستان ، فرمانده پلیس راه نقده و همچنین اعضای ستاد بحران شهرستان مهاباد اقدام به بازگشایی مسیر ،کمک و امداد رسانی به مسافران نمودند.

لازم به ذکر است از ابتدا تا ساعت 5 صبح روز دوشنبه 16 آذر ماه فرماندار بعنوان رئیس ستاد بحران شهرستان جهت مدیریت فعالیت ، در محل حضور فعال داشتند.

تمامی مسافران به نمازخانه های پادگان های امام سجاد(ع) و شهید مدنی انتقال پیدا کرده و شماری از آنها نیز به روستاهای حاشیه این محور و مساجد داخل شهر انتقال یافتند.
کتانی معاون استاندار و فرماندار ویژه شهرستان مهاباد با قدردانی از همه اعضای ستاد بحران این شهرستان افزود: در بازگشایی محور مهاباد به ارومیه فرمانده پلیس راه استان، مدیرکل راه و شهرسازی استان و دیگر مسئولان ستاد بحران استان نیز حضور مستمر داشتند و با تلاش همه نیروهای حاضر این محور در ساعت چهار بامداد امروز این محور بازگشایی شد.
ایشان همچنین افزودند: با تلاش نیروهای امدادی یک زن باردار نیز که در یکی از روستاهای این شهرستان در برف و کولاک مانده بود، در اسرع وقت به بیمارستان مهاباد انتقال داده شد.
کتانی گفت: متاسفانه کمبود تجهیزات سنگین راهداری امر بازگشایی این محور را با مشکلاتی مواجه کرده بود که مسئولان اداره کل راه و شهرسازی باید نسبت به تجهیز اداره راه و شهرسازی مهاباد با توجه به آنکه حدود هفت گردنه برفگیر در حوزه این شهرستان واقع شده است، اقدام لازم را انجام دهند.
خوشبختانه هم اکنون کلیه محورهای مواصلاتی این شهرستان باز بوده و تردد در آنها جریان دارد


سرنشینان 18 خودروی گرفتار درکولاک شدید جاده تکاب ـ بیجار نجات یافتند

معاون فرماندار شهرستان تکاب گفت :سرنشینان 18 خودروی مسافری و باری که ساعت 2 بامداد روز دوشنبه درفاصله 60 کیلومتری تکاب – بیجارگرفتار برف و کولاک شدید شده بودند، با تلاش و پیگیری ثقفی فرماندار شهرستان تکاب نجات یافتند.

عباسی گفت: تعداد 85 مسافر ساعت 2 بامداد روز دوشنبه که شامل اتوبوس حامل زائرین مشهد مقدس و تعداد 18 خودرو دیگر در فاصله 35 کیلومتری حوزه استحفاظی بیجار در میان برف و کولاک شدید گرفتار شده بودند با پیگیری فرماندار شهرستان تکاب و با تلاش اعضای ستاد مدیریت بحران این شهرستان و شهرستان بیجار نجات یافته و به مقصد خودبرگشتند.

وی در ادامه با تقدیر از تلاش های مسئولین در بازگشایی محورهای مواصلاتی شهرستان از همشهریان خواست با توجه به کولاک شدید در روزهای آینده از سفرهای غیرضروری خودداری نمایند.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار